nathlin,je NOD was afgelopen zondag toch?
NWJ, al een afspraak gemaakt met de huisarts? Ik vond de afspraak maken heel erg spannend, wat als het niet goed is.. maar het gaf ook een gevoel van opluchting, van nu komen we misschien wel weer wat verder.
madarijntje, wat enorm vervelend dat het zaad niet goed was en dat je dus nog een verdere dip kan verwachten indien je die ronde nog nodig gaat hebben. Ik heb wel eens gehoord dat bij meerdere eitjes, ze de IUI afzeggen ivm een te hoog risico op meerlingen. Wel fijn dat je wel alsnog een poging kreeg.
Knuffeltje, nog steeds niet ongesteld geworden, dat is ook frustrerend! Zeker als je zelf al weet dat het niet gelukt is deze maand.
Mijn lichaam heeft weer iets nieuws bedacht deze maand, gister in ene bloedverlies op 6dpo, en in de middag ook menstruatie achtige krampen. Ik snap er niets van, want het is volgens mij te vroeg voor een innestelingbloeding, en wat ik lees zijn er dan ook geen krampen erbij. Maar nu al mijn menstruatie is ook erg vreemd, en ik heb al sinds ik het bijhoudt een LF van 11 dg, dus nu 6 zou ik erg vreemd vinden. Hebben jullie wel eens een innestelingsbloeding gehad?
maar even aankijken wat de dag verder gaat brengen, hopelijk stopt het bloeden en is het idd een innestelingsbloeding.