Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

@NWJ, jeetje wat naar dat jij ook al best een tijdje tobt inmiddels. Klinkt wel als een soortgelijke situatie. Ik heb zelf het idee dat het bij mij qua baarmoederslijmvlies onvoldoende wil opbouwen, als gevolg van de pil (vroeger had ik hier geen last van). Wel fijn die regelmaat in de cyclussen, bij jou ook zo te lezen. Begrijpelijk dat je een check wil laten doen! Twee maanden geleden werd ik weggestuurd hij de HA, ik kan na 12 maanden proberen weer opnieuw aankloppen. Het was erg 'normaal' dat het na 9 jaar pil slikken nu ineens anders was... ik probeer erop te vertrouwen... Succes weer deze ronde!

4 weken geleden ongesteld geworden, net een test gedaan, helemaal wit, ongesteld is ver te zoeken.. Frustrerend weer... 

@Nathlin
dat van het onvoldoende baarmoederslijmvlies opbouwen spookt mij ook door mijn hoofd. Want verder inderdaad normale cyclussen, vanaf positieve ovulatietest altijd precies 14 dagen later ongesteld. Al was dat afgelopen ronde opeens wel 3 dagen eerder + iets meer ongesteld dan anders. Daarmee hoop ik dat mijn lichaam het juist nu beter gaat oppakken? Maar toch maar even langs de dokter. Kan manlief misschien ook eens gecheckt worden op zaad e.d. Heb ook wel 8/9 jaar aan zware pil gezeten. Was toen vooral tegen acne, wat ik nu ook al weer een jaar terug heb, dat vind ik ook best vervelend, Maargoed alles voor het zwanger worden. (Word wel per maand minder moet ik zeggen, nu eigenlijk vooral rond eisprong en ongesteld worden)

@Burgerse, klote is dat he? En of je lijf dan weet dat het weer niks is wordt je of dezelfde dag na zon test ongesteld of een dag erna.Stom is dat, ik ben ook alweer bijna een maand verder en toch ga je weer hopen. Maar gezien de gebruikelijke puist en dikkere afscheiding weet ik al dat het weer niet raak is. Dus of morgen of volgend weekend Truus. Aan de andere kant ook wel relaxed, een voorspelbare ronde. Weet je tenminste waar je aan toe bent.

Ahh wat een vervelende berichtjes zeg... en chacha neee dat meen je niet, wat erg!! Neem even goed de tijd voor jezelf (julliezelf) en wees extra lief voor jezelf, dit is niet niks.
Hier inmiddels vandaag IUI 4 gehad, ik had 3 eicellen maar het zaad van mn vriend was vrij slecht dus duimen duimen. Hij is ziek geweest en de echte dip komt 6 weken later, rond mijn volgende eisprong dus. Echt klote, maarja. 
Ik blijf duimen hier voor iedereen!!

@knuffeltjeee ja het is gewoon zo irritant.. Ik wil het liefst gewoon meteen ongesteld worden, maar tot op heden nog steeds niks te bekennen.

Wij gaan het nog 1 maand proberen en als het dan nog niet is gelukt zijn we 12 rondes verder en maken we een afspraak met re HA. 

nathlin,je NOD was afgelopen zondag toch? 
NWJ, al een afspraak gemaakt met de huisarts? Ik vond de afspraak maken heel erg spannend, wat als het niet goed is.. maar het gaf ook een gevoel van opluchting, van nu komen we misschien wel weer wat verder.
madarijntje, wat enorm vervelend dat het zaad niet goed was en dat je dus nog een verdere dip kan verwachten indien je die ronde nog nodig gaat hebben. Ik heb wel eens gehoord dat bij meerdere eitjes, ze de IUI afzeggen ivm een te hoog risico op meerlingen. Wel fijn dat je wel alsnog een poging kreeg. 
Knuffeltje, nog steeds niet ongesteld geworden, dat is ook frustrerend! Zeker als je zelf al weet dat het niet gelukt is deze maand.
Mijn lichaam heeft weer iets nieuws bedacht deze maand, gister in ene bloedverlies op 6dpo, en in de middag ook menstruatie achtige krampen. Ik snap er niets van, want het is volgens mij te vroeg voor een innestelingbloeding, en wat ik lees zijn er dan ook geen krampen erbij. Maar nu al mijn menstruatie is ook erg vreemd, en ik heb al sinds ik het bijhoudt een LF van 11 dg, dus nu 6 zou ik erg vreemd vinden. Hebben jullie wel eens een innestelingsbloeding gehad?
maar even aankijken wat de dag verder gaat brengen, hopelijk stopt het bloeden en is het idd een innestelingsbloeding.

Jij ook 6dpo nu?!
Hier ook - en dat is een record. Meestal 4-5.. als ik vandaag niet ongesteld wordt, hebben we de langste LF in 8mnd te pakken ?....
ik heb MEGA veel afscheiding voor "na ovulatie".. heel gek, normaal is het toch droog en weinig tussen ovulatie en menstruatie? Ik denk telkens dat ik ongesteld geworden ben, maar dat is het geen rood wat ik vloei zegmaar ?...

Terug
Bovenaan