Hey meiden, weer veel gemist in de tussentijd zeg haha! Wij zijn gister verhuisd, maar er zaten een paar dingetjes tegen dus helaas niks kunnen uitpakken dus we wonen voorlopig tussen de dozen haha.
Helaas dus nog geen echte positieve testen hier geweest

al maken Burgerse en Nathlin het wel spannend. Ik duim hard mee! En inderdaad Burgerse, ik zou ook even bellen voor bloedprikken...
Vanochtend was onze afspraak bij de gyneacoloog. We waren allebei doodmoe en daardoor ook wat minder zenuwachtig haha. Ein-de-lijk wat meer toelichting op het zaadonderzoek gekregen die we begin 2019 hebben laten doen. Komende week mag meneer opnieuw inleveren (en of ie dan wil opletten of alles wel in t potje gaat

)
Bij mij is gekeken met een interne echo, baarmoeder iets naar achter gekantelt maar verder prima. Genoeg eitjes te zien dus geen vervroegde overgang oid en links staat een follikel klaar van 18 mm dus mijn schatting over 2 dagen eisprong klopt goed
Verder hebben ze bloed geprikt (schildklier en prolactine) en over 3 weken hebben we een vervolgafspraak waar we horen of we in aanmerking komen voor IUI.
Ook kon ze zien waarom ik altijd zo'n heftige buikpijn heb tijdens menstruatie: adenomyose. Een soort van omgekeerde endometriose, waarbij slijmvlies naar binnen, in de spierlaag van m'n baarmoeder groeit waardoor die uitzet. Fijn. Kansen t.o.v. zwanger worden konden ze nog niet zoveel over zeggen omdat het uberhaubt een vrij nieuwe ontdekking is.
Anyways, soort van opgelucht nu!