Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Mijn NOD is 14 april i.p.v. 15 april, uitgaande van een cyclus van 26 dagen. Dit had ik de laatste 2 maanden ook. En mijn eisprong is dan precies 14 dagen geleden. Dus nog een paar hele spannende dagen!! Ik ga netjes wachten op NOD en niet al eerder testen.
Symptomen: al vanaf 3 DPO pijnlijke borsten en van 7 t/m 10 DPO soort menstruatiekrampen gehad. Wat ik normaal wèl heb voor NOD en deze ronde niet: afscheiding en hoofdpijn.
Maar jullie herkennen vast wel het gevoel van 'het zal nu ook wel niet zo zijn...'
We wachten af!!!

Tulpje en Roosza wat spannend weer he. Ik duim voor jullie.
Kriebelbeestje wat vervelend :( 
Bo -Belle wat akelig die menstruatie pijn. Ik ken het.. Nog even volhouden. En als je het niet vertrouwt gewoon naar de huisarts hoor.
Ik heb elke maand meer hoop, omdat de meeste vrouwen toch wel binnen 1 jaar zwanger zijn. Dus dan zou het binnen nu en 4 maanden raak moeten zijn. Dat slaat eigenlijk nergens op, want je hebt elke maand evenveel kans toch? Zucht. Waarom ben ik zo ongeduldig? Ik wil het l o s l a t e n maar hoe? 

Taaraa helaas heel herkenbare gedachtengang haha! Wij gingen 2 weken geleden voor 't eerst naar 't ziekenhuis en toen dacht ik "dan zal ik nu vast snel zwanger zijn, want dat hoor je ook vrij vaak!“ haha Not en in 't echte leven ben ik gewoon een normaal en stabiel persoon maar met het hele zwanger gebeuren lijk ik wel een ander mens ;)
Pfff kriebelbeestje
Spannend Roosza en tulpje, ik duim weer mee :) 

Oohh Bo-Belle, wat rot dat je zo'n kramp had. Alsof je er constant nog even pijnlijk aan herinnerd moet worden dat je vooral niet zwanger bent... gaat het al een beetje beter?
Wow Kriebelbeestje, zo lang al?? Wat naar... ik hoop echt dat de gyn snel een oplossing voor je heeft...

Ja het is ook irritant maar probeer het ook een beetje van me af te zetten. Probeer de focus even op wat anders te leggen. Werk 24 uur en volg een studie op het mbo en een bijna jarig kind in huis is best pittig. Dus de focus ligt even op wat anders dingen. Hoop dat er snel wat  positiefs iets komt haha. Bijna 1 jaar gestopt met de pil

Ik ben 9 april bij de gync geweest en die zei dat ze zag dat ik een week daarvoor m’n eisprong heb gehad.
wanneer kan ik testen? Ik heb net wel een test gedaan maar die leek mij nog Omo wit.

Bedankt voor alle mee duimers, ik duim ook voor jullie meiden!
Haha @bo-belle wat je schrijft is zó herkenbaar. Normaal gesproken ben ik ook heel rationeel en kan ik dingen goed relativeren maar wat betreft dit onderwerp... 
@kriebelbeestje ik vind het vaak juist fijn om het ook druk te hebben met andere dingen. Dan zit het even niet zo in mn hoofd allemaal. Wel pittig met ook nog een studie erbij!
@tulpje grappig dat we nagenoeg gelijk lopen! Ik test ook pas op NOD dus hopelijk goed nieuws voor ons allebei zondag/maandag :)
@oudersvannugebruiker in principe kan je twee weken na je eisprong testen dus deze test zou nog net wat te vroeg kunnen zijn.. 

Gisteren was mijn NOD. Gisteren wakker geworden met buikkrampen (precies zoals bij de start van mijn menstruatie) en lage rugpijn, alleen geen bloed. Dus ook geen test gedaan in de veronderstelling dat ik ongesteld zou worden. Tot op heden buikkrampen, maar nog steeds niet ongesteld. Vanochtend dus toch maar een test gedaan (Kruidvat 2v5), maar die was witter dan wit.... 
Pfffff.... ik word er gek van!!!

Terug
Bovenaan