Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Ik ben helaas weer ongesteld geworden (ronde 17), vandaag zouden we ook de uitslag van het sperma-onderzoek krijgen. 
De assistente zei dat de uitslag 'onduidelijk' was. Nu moeten we volgende week opnieuw inleveren en dan weer minimaal een week wachten op de uitslag. 
Nu had ik een poosje terug eenzelfde soort verhaal gelezen, toen bleek dat er een 2e onderzoek nodig was omdat bij de eerste de kwaliteit dus erg slecht was. Omdat dit een momentopname kan zijn doen ze dan vaak een 2e onderzoek, waaruit zal blijken of dit zo is of permanent is. 
Ik vind het maar gek dat er niet meer uitkomt dan 'de uitslag is onduidelijk' ook niet hoe of waarom het dan onduidelijk is. 
Poeh, nouja. Ik weet dat het nog alle kanten op kan. Maar ik begin het wel echt lastig te krijgen af en toe. 
En negentiennegenentachtig wat een beheersing haha! Ik zou echt al een test hebben gedaan. Spannend hoor! Laat je weten wat er uit kwam? 

1988 ik zou gaan testen idd!! Spannend!
Ik zit ook op het wachtbankje. 8 DPO nu. A.s. zondag NOD. Ik heb al sinds 2 DPO gespannen borsten, maar dat had ik vorige maand ook, dus dat zegt niks. Wel vandaag een opgeblazen gevoel en af en toe wat pijntjes in mn rug. Ik ga wachten op NOD en pas na NOD testen als ik overtijd ben. 

Ik ben even een tijdje afwezig geweest hier, we zaten in een verbouwing en had dus veel afleiding. Nu alles bijgelezen en alsnog gefeliciteerd Loethe en Hopefully!! Ben zo blij voor jullie!
Ik had weer hele goede hoop door de afleiding en omdat ik er veel minder mee bezig was. Nadat mijn temp gister (cd28) nog steeds hoog was kreeg ik echt goede hoop! Helaas vanmorgen weer terug naar 36,6 en zojuist ongesteld geworden. Grote krokodillentranen hierzo dus. Waaaarom lukt het nou niet!!! We gaan nu naar ronde 10.
Inmiddels loop ik ook bij de gyn en deze cyclus gaan ze opvolgen. Daarna maken we een plan van aanpak. Ben benieuwd naar het plan, heb een mooie cyclus zonder gekkigheden, regelmatig, heb altijd eisprong, man heeft goed zaad... ik weet enkel dat ik drager ben van een translocatie en dat daardoor 50% van mijn zwangerschappen eindigt in een miskraam. Ben alleen nog nooit zwanger geweest, dus aan die 'loterij' zijn we nog niet eens toe gekomen volgens mij.. zucht. Ik voel me eventjes gigantisch klote... :( wou het even van me af schrijven..

Mandarijntje wat naar zeg, ook weer een ronde verder dus. En dan is het voor jou dus sowieso al extra spannend wanneer het raak is. Fijn dat er nu een gynaecoloog meekijkt! 
1988 zolang je nog niet ongesteld bent is er nog hoop :) 
ElsieJoy heb niet meer nagebeld.. Mijn partner kreeg de uitslag (logisch ook haha) maar die was er eigenlijk zo van ontdaan dat ie het er bij liet. Die leest ook niet zo achterlijk veel op fora haha dus staat er enerzijds wel wat nonchalanter in. Al merk ik dat het hem steeds meer gaat doen...

1988: jammer!! Hopelijk snel een positieve test, ik duim voor je meid.
ElsieJoy: Waarschijnlijk in een heel vroeg stadium, ergens in de eerste dagen/weken. Mijn moeder heeft het ook, maar zij weet het niet meer zo precies. Stiekem hoop ik dat de translocatie zich al vroeg aandient en dat ik dus al wel 'zwanger' ben geweest, maar dat ik het steeds weer zo vroeg ben kwijtgeraakt dat ik niet gemerkt heb dat ik 'zwanger' was. Maar ik heb dus echt geen flauw idee. Of en wanneer een miskraam zich aandient is bij elke translocatie anders, ligt eraan welke genetische informatie er mist en waar het in de ontwikkeling dan mis gaat. Ik hoop stiekem dat de gyn mij Clomid oid wil voorschrijven zodat er meer eitjes rijpen, en de kansen wat groter zijn op een goed eitje... maar nog even geduld daarvoor. Eerst cyclusmonitoring.

Terug
Bovenaan