Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Nou Nou.. Ik heb er geen  vertrouwen meer in.. mijn record is inmiddels alllaaaaanng verbroken. Zit momenteel op dag 102 ... Ja zolang al niet meer ongesteld geweest. Geen positieve test in handen gehad. Jammer zeg. 3 mei terug naar fertiliteitsarts, ben benieuwd naar het plan. Als we in mei dan naar de arts moeten zijn we ook ongeveer net een jaar gestopt met de pil. Gelukkig kregen wij al eerder dan 1 jaar een doorverwijzing 

Kriebelbeestje Heel herkenbaar helaas. Gelukkig heb ik primolux gekregen en kwam de menstruatie daardoor na 78 dagen op gang. Ik heb in die tijd ook veel Google geraadpleegd, maar kon ook niet echt iets vinden wat zonder recept te krijgen is wat helpt om de menstruatie op gang te helpen. Hopelijk kan de arts wat voor je doen 3 mei. 

Pfff even iets anders.. Ik ben elke maand behoorlijk heftig ongesteld, weet echt een ochtend niet waar ik het zoeken moet en het lijkt wel alsof m'n baarmoeder zich binnenstebuiten keert. Daarna zwakt het gelukkig af. Na dag 1 geen pijn meer en na dag 2 geen bloed meer, dan alleen soms nog echt ouder bloed maar niet genoeg meer voor een tampon.
maarrrrr deze keer (maandag en dinsdag) was echt extreem pijnlijk, 2 volle dagen ook. Heb echt staan jammeren onder de douche :') en nu blijf ik pijnlijke steken houden. Echt heel fel ter hoogte van m'n baarmoeder. Ook mijn borsten zijn nog gezwollen en ineens daar vandaag ook pijnlijke steken in. Dus dacht ineens, ja doei het ZAL toch niet?k
Kan natuurlijk bijna niet na al dat bloed en hevige krampen en de test was dus ook negatief. Maar gaat m'n lijf me nu dan zelfs net na m'n ongesteld met me fucken >.

Hi meiden,
Ook wij zijn al een hele tijd bezig maar helaas nog geen geluk. Soms is het zo frustrerend! Je wil niet geobsedeerd doen maar die wachtweken.... Zucht :(
Sinds deze (16e) ronde zijn wij gestart met IUI in combinatie met Clomid en Pregnyl. Ik had een erg onregelmatige cyclus en mijn vriend ook nog eens verminderde zaadkwaliteit. Nu we dat weten, is het wel logischer dat het al die tijd nog niet gelukt was, maar zeker niet minder frustrerend!
Mijn NOD is 15 april. Sinds de IUI heb ik allemaal klachten maar ik weet echt niet meer of het nu symptomen zijn of bijwerkingen van de hormoonkuren of dat het tussen mn oren zit. Ik kan mezelf soms helemaal gek maken! Herkennen jullie dit?
Sorry voor de lange klaag-post maar soms moet het er gewoon even uit :p Hopelijk snel positievere berichten voor ons allemaal!
Groetjes Rosa

(lijst kopiëren lukt niet op mijn telefoon: NOD 15 april: Roosza, 27 jaar, 1e kindje, ronde 16)

Hi meiden,
Ook wij zijn al een hele tijd bezig maar helaas nog geen geluk. Soms is het zo frustrerend! Je wil niet geobsedeerd doen maar die wachtweken.... Zucht :(
Sinds deze (16e) ronde zijn wij gestart met IUI in combinatie met Clomid en Pregnyl. Ik had een erg onregelmatige cyclus en mijn vriend ook nog eens verminderde zaadkwaliteit. Nu we dat weten, is het wel logischer dat het al die tijd nog niet gelukt was, maar zeker niet minder frustrerend!
Mijn NOD is 15 april. Sinds de IUI heb ik allemaal klachten maar ik weet echt niet meer of het nu symptomen zijn of bijwerkingen van de hormoonkuren of dat het tussen mn oren zit. Ik kan mezelf soms helemaal gek maken! Herkennen jullie dit?
Sorry voor de lange klaag-post maar soms moet het er gewoon even uit :p Hopelijk snel positievere berichten voor ons allemaal!
Groetjes Rosa

(lijst kopiëren lukt niet op mijn telefoon: NOD 15 april: Roosza, 27 jaar, 1e kindje, ronde 16)

Terug
Bovenaan