Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Bedankt meiden! Ik vind het nog heel spannend omdat het in januari zo vreemd ging. Maar de symptomen heb ik nog steeds. En blijven testen? Als de eerste gewoon duidelijk was. Het was dan geen knaller, maar de streep was goed roze. 
Hopelijk ook heel snel voor jullie ??

Ik lees  al een tijdje dit topic mee. Bij mij heeft het ook lang geduurd voor ik de eerste keer zwanger werd. En dat eindigde in een mk met 10 weken na 2 goede echos. Nou ik denk dat ik weinig dingen heb meegemaakt die ik mentaal zo zwaar vond als dit alles. En dan mensen om je heen die komen met "ag je bent nog jong" "je bent pas een jaar bezig" al is dat zo dan nog voelt t niet zo. Iedere keer als je ongesteld word is een klap in je gezicht en iedere keer als iemand anders bekend maakt zwanger te zijn doet zeer. En dat heeft niks te maken met hoe erg je het diegene gunt, want je gunt het ze enorm maar je gunt het je zelf ook zo erg.. toch lijkt dat niet oké om uit te spreken ofzo maar waarom eigenlijk niet. Aan de andere kant heb je ook nog de mensen met horror verhalen over hoe hun nooit kinderen hebben kunnen krijgen of zijn gestopt na veel miskramen. Pff..  Ik kan deze mensen nog steeds niet meer uitstaan omdat juist hun zoude moeten begrijpen hoeveel pijn het doet. Maar goed, ookal hebben jullie geen reet aan mijn verhaal of medeleven. Ik wilde toch uiten dat ik op recht hoop dat het gegeven is en ik bewonder hoe jullie er voor elkaar zijn. Ik wou dat ik dat toen had. 

Voor diegene met een onregelmatige cyclus:
Ik heb het laatst ook een keer benoemd, maar geen reactie gehad. Miss leek mijn post te veel op reclame haha. Maar 'vitex agnus cactus' lijkt bij mij te werken. Het is een natuurlijk geneesmiddel, gemakkelijk en goedkoop via internet te bestellen. In de pillen van t Kruidvat voor menstruatie klachten zit maar 50mgr ofzo van dit kruid. De pillen die ik gebruik bevatten 400mgram. 
Mijn cyclus is 4 x achter elkaar ongeveer 48 dagen geweest. Op een gegeven moment ben ik vitex gaan slikken en na een maand ofzo begon mijn cyclus te veranderen. Hij ging naar 36 dagen en afgelopen keer zelfs 32. Huidige ronde lijkt het er op dat mijn eisprong er aan komt en de cyclus dus ook weer iets van 32 zal zijn. Ik kan ook voor het eerst sinds lange tijd weer wat meten met ovulatietests. 
Kost weinig en is een natuurlijk geneesmiddel / kruid. Teveel hiervan kan geen kwaad. Bij mij lijkt het te werken! Dus voor meiden met een onregelmatige of lange cyclus zou ik het zeker aangeraden om te proberen. De arts geeft aan dat ik nu miss geen medicatie nodig heb of een lagere dosis. Dus we wachten nog even af of t nu vanzelf lukt. 

ElsieJoy spannend zeg.. maar wel fijn dat het nu goed met je gaat. En ook weer afwachten hoe en wat nu.
En wel vervelend dat je nu ongesteld geworden bent. 

Wat een opluchting ElsieJoy! En wat fijn dat je een stuk minder lang hoeft te wachten dan eerst gezegd (toch?).
Wij zouden vandaag uitslag krijgen, maar de arts was er helemaal niet en de assistente kon de uitslag niet lezen (of niet inzien, geen idee). Dus dat wordt ivm Pasen pas dinsdag. 
Moet zeggen dat de sfeer er hier niet echt gezelliger van wordt waardoor we deze maand qua kansen overslaan. Mijn hemel dat ik er ooit zo over zou denken. Maar lag toch echt even huilend in bed vanmiddag :( 

BoBelle oh meen je niet. Ook slecht, zit je te wachten op vandaag weet je nog niets.. grrr dan kan je ze soms wel he..... ?? hopen dat ze dinsdag gelijk om 8 uur al bellen

Terug
Bovenaan