Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Diede, bedankt voor de tip en fijn dat je die met ons wilt delen! Ook hier een onregelmatige cyclus waarvan de laatste twee rond de 47 dagen. Ben je met dit kruid midden in je cyclus gestart? Of gewacht op je menstruatie en daarna begonnen? 
Had je toevallig die van Holland&Barett?

Bedenk me trouwens dat Pasen een dag eerder is ;) maargoed dinsdag zijn we iemand aan 't verhuizen haha. Nouja, we willen gewoon graag de uitslag weten :) 

Hoi allemaal,
Ik ben nog niet zo lang op dit forum maar heb hier een beetje meegelezen. Vooral de laatste paar dagen, want sinds afgelopen weekend zitten wij helaas alweer in ronde 9. Wij zijn sinds augustus 2018 gestopt en mijn cycli waren: 36, 30, 30, 28, 28, 28, 24, 26 en 28, maar wel telkens heel kort ongesteld, 2-3 dagen, dus dat vind ik nu wel ‘eng’. Vooral omdat je na een half jaar toch wel gaat afvragen of er iets mis is, omdat iedereen om je heen super snel zwanger lijkt te worden. 
Het forum hier heeft wel wat rust gegeven, dus dankjulliewel voor het delen van jullie verhalen! En degene die inmiddels zwanger zijn: super! Gefeliciteerd! 
Ik hoop dat we uiteindelijk allemaal hier -het liefst vroeger dan later- een kindje mogen krijgen.
Groetjes! 

@ElsieJoy, dankjewel voor je berichtje. Mijn cyclus verloopt echt volgens hetzelfde patroon dat je noemt: beetje buikpijn, ook als vooraankondiging, wat bruin en 2 dagen helder rood bloed en ritueel wat bruin erna, alles met een beetje chagrijnen inderdaad Haha. Al heb ik vroeger wel echt heftige buikpijnen gehad, toen zat ik maandelijks aan een flinke portie ibu en paracetamol. Dan spookt het woordje ‘endometriose’ toch altijd wel even door mijn hoofd (vooral omdat mijn man zich al heeft laten testen en zijn zwemmers waren in orde). Maar nu ben ik zo goed als van de maandelijkse fiasco af, dus we gaan gewoon door met oefenen ;) 
Vervelend dat je cyclus zo onregelmatig is, heb je dat altijd gehad? Of heeft dat ook te maken met die hydrosalpinx? 

Iemand ervaring met.. ochtend misselijkheid en tussendoor soms ook maar ook al 5 dagen aan de diaree ( en dan 2-3 x per dag en dan gaat het verder goed) sorry voor de details haha. Ik kan alles eten en drinken maar dit valt me nu al paar dagen op  

elsieJoy laatste keer testen was maart ofzo denk ik.  Maar wil morgen idd een keer weer testen aangezien mn vriend woensdag ochtend al zijn goedje moet afgeven om te laten onderzoeken.   Na zo'n lange cyclus heb ik al te veel testen gekocht. Zonde van de centen. Haal ze anders gewoon bij de action ofzo nu. 

Terug
Bovenaan