Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Hier nog een "ongelukkige".. na 11 rondes eindelijk zwanger.. helaas een ma met 7 weken. Daarna curetage en nog restweefsel. Inmiddels 2,5 maanden en 2 hysteroscopieen verder.. nu hopen dat t eindelijk weer goed is. Had al die tijd nog restweefsel maar al wel 2 ovulaties gehad. Wat een puinhoop. Ik zag het echt allemaal niet meer zitten. Met name door t gedoe achteraf allemaal. Moet de 30e op controle om te kijken of t nu dan eindelijk goed is... voor jullie allemaal heel veel succes! 

Hallo allemaal, ik ben nooit zo’n schrijver meer een lezer. Helaas ook wij bezig aan ronde 10 (wel voor de 2e) zoon is 2 geworden in maart. Hij is geboren dmv een spoedkeizersnede. Je raad t al, ik heb allemaal gekke gedachten dat dit misschien de reden is dat het niet lukken wil. Je leest verschillende verhalen hierover. 1e zwangerschap was raak in ronde 5, nu al dubbel zo lang bezig. Iedereen, echt iedereen om ons heen zwanger van vrienden tot mn baas. Hoe kan je er nu nou niet mee bezig zijn. Graag lees en schrijf ik met jullie
mee. 

@slagroomsoesje ik ben midden in de cyclus begonnen. Het heeft ook even tijd nodig voor je verandering merkt. Ik ben begonnen met 1 x 400mg per dag. Gebruik er nu 2 van per dag. Je kan er niet te veel van krijgen, althans dat kan geen kwaad. 
Ik kan niet vinden waar ik de laatste keer heb besteld. Dacht iets met vitamine in de site naam, maar dat weet ik niet zeker. Keer daarvoor heb ik bij Health for you besteld. 

Jeetje wat naar boerinJ, vind het zo heftig om te lezen. Zo lang bezig, dan een ma en dan ook nog een ellendige nasleep! Hoop dat je de 30e een goede uitslag krijgt.
Kan me jouw twijfels ook goed voorstellen roos... En ik zit inderdaad ook heel ruim in de zwangeren om me heen ;)
Wij hebben gister uitslag van onderzoek gehad en sperma was heel erg verbetert vergeleken met het eerste onderzoek 3 weken terug. Dusdanig dat het "gewoon" mogelijk zou moeten zijn om zwanger te raken. Huisarts wil ons pas tegen de zomer verwijzen naar een gynaecoloog. Nouja die paar maanden kunnen er dan ook nog wel bij maar leuk is anders. De uitslag was voor ons allebei natuurlijk wel een hele opluchting!! 

Ja was zo fijn ElsieJoy, wat een opluchting haha. Ik ben zelf nog nergens op getest, heb ook een prima cyclus moet ik zeggen (ergens tussen de 28-33 dagen) en duidelijk vruchtbaarslijm. Wel heel heftig ongesteld altijd. Maargoed, dat zegt ook niet alles. Ze vonden het in ieder geval voor nu niet nodig om mij ook te testen. 
Ik ben in juli 2017 gestopt met de prikpil, na 4 maanden had ik weer een (steady) cyclus en sindsdien zijn we 'bezig'. In het begin minder serieus, of nouja, wat meer ongedwongen. Maar inmiddels toch ook echt al een hele tijd heel bewust. 

@Bo-Belle, wat fijn dat de uitslag van je man goed was! Er valt toch heel wat van je af meteen dan, hè?
Mijn man heeft zich ook laten testen maar die zat er zo mee in toen hij zijn zwemmers in recordtempo in een potje moest deponeren. Daarom ook een week lang in spanning gezeten of het überhaupt wel een goed sample zou zijn. Vervolgens na een week een verkeerde uitslag gekregen van een assistent die er helemaal niets van begreep. Dag erna dokter gesproken en bleek het gewoon goed te zijn. Zo een opluchting! Hij was gelijk erg trots op zijn zwemmers, Haha!

Hier ook deze week de zwemmers ingeleverd maar ging niet helemaal goed. We denken dat dit veel te weinig is en ze niets kunnen onderzoeken. Ook vertelden ze ons dat het binnen een half uur onderzocht moest worden en de arts was er pas over een kwartier zei de assistente dus waarschijnlijk alles voor niets  geweest. Pff. Volgende week weer na de arts en dan uitslagen en een plan wat we gaan doen. Spannend. 

Ja we zijn inderdaad al een flinke poos onderweg ElsieJoy. Begin dit jaar 2 cyclussen een positieve test geweest, waarvan ik denk dat de eerste een vroege miskraam is geworden (3 positieve testen) en de tweede keer een vals positieve test is geweest (1 knalpositieve k2v5, maar dag erna omo wit). 
kriebelbeestje wat spannend! Wanneer krijg je de uitslag?

Wij hebben trouwens 2 samples moeten inleveren, de eerste keer was het dusdanig slechte kwaliteit dat we een 2e sample moesten inleveren.  Maar die was helemaal prima. En de kwaliteit kan dus nogal wisselen afhankelijk van vanalles. Dat in combinatie met een niet heel druk seksleven ben ik wel eens bang dat het er nooit van komt. Daarom hoopte ik eigenlijk op een doorverwijzing. Maarja we gaan er gewoon nog even voor ;) 

En inderdaad AnnesYres hij was meteen een stuk relaxter! Begrijpelijk ook ;) Hoop dat dit voor ons en zijn gemoedsrust ook wat doet.. 

Terug
Bovenaan