Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Gisteren naar de arts geweest, bloed onderzoek was allemaal goed. Zaad onderzoek was te weinig en daardoor niet goed te beoordelen. Moeten over 3 maanden weer opnieuw inleveren en aan de hand daarvan gaan we pas een behandelplan starten. 
Teleurstellend dus, weer opnieuw inleveren. Nog steeds niet ongesteld. 
Ze willen bij mij wel medicatie geven maar alleen als het zaad goed is. 
Tot nu toe hebben we er geen zin meer in en willen we er misschien  wel gewoon mee stoppen. We hebben een gezonde dochter van 3 jaar en we hebben altijd gezegd, mocht er een 2e komen willen we niet dat er 4 jaar tussen zit en dat ziet er tot nu toe wel steeds meer naar uit. 
Ik vind het erg moeilijk want ik zit al zolang te wachten tot ik een keer ongesteld ga worden. Ik ben geneigd om te pil weer een maand in te nemen en weer te stoppen maar dat heeft geen enkele zin. Ik ga gewoon op internet rond speuren hoe ik zo snel mogelijk ongesteld kan worden. 

Rot hoor Kriebelbeestje, echt naar die lange cyclussen van je. Maar waarom mag jouw vriend pas over 3 maanden inleveren? Lijkt mij dat je vriend over een paar dagen gewoon weer goede zaadjes zou moeten kunnen produceren, niet? Ik duim voor je dat je snel ongesteld wordt.
Overigs zit er ook 5,5 jaar tussen mijn zusje en mij (het lukte mijn ouders in de tussentijd ook niet), en ik heb dit nooit als een probleem ervaren oid. We hebben een hardstikke goede band. Dat je altijd een 'deadline' hebt gesteld van 4 jaar wil niet zeggen dat je het nu niet kan bijstellen toch? Toen je die stelde wist je ook niet dat je van die lange cyclussen zou krijgen en dat het niet zou lukken. Is heel normaal dat je er misschien anders over gaat denken. En het maakt de druk nu extra groot dat het nu móet lukken, daarmee maak je het alleen maar lastiger voor jezelf denk ik. Kun je die deadline niet een beetje proberen los te laten?

Taaraa: klopt! Morgen of zondag is mn NOD. Als ik zondag nog een hoge temp heb ga ik testen! Wanneer is jouw NOD? Hier idem trouwens qua verwachtingen, in juli begonnen en had gehoopt met kerst zwanger te zijn. Dikke nope. Oke nou dan zal het met mn verjaardag (half mei) toch wel gelukt zijn? Tsjaa het kan nog, maar dan moet t nu gelukt zijn. Ik reken er maar niet meer op... :(

En nu reken ik er maar helemaal niet meer op.. temperatuur was gezakt vanmorgen :( elke maand gewoon hetzelfde liedje hè? Ben er zoooo klaar mee dat het maar niet wil lukken... *snik*. Wachten op mn ongi nu dus en door naar ronde 11....

Vreselijk he.. als t zo lang duurt taraa en mandareintje! Ik heb zelf ook 11 rondes moeten wachten en dan is t alsnog met lege handen staan.. :( ik hoop zo erg dat t lukt voor ons allemaal. Als t goed is heb ik over n week weer mn ei. Gaan dan weer n poging wagen! Ik duim voor jullie!

Kriebelbeestje wat vervelend dat jullie zo lang moeten wachten! Je zou idd denken dat je het zaad wel sneller in zou kunnen leveren.. ? wat zeggen ze in het zkh over je lange cyclus? Kunnen ze je niet een handje helpen om de boel weer op gang te brengen? Sterkte voor jullie! ?
Mandareintje wat naar voor je hee! Ik snap dat je verdrietig bent.. maar ook voor jullie is er nog heel veel hoop! Wij zijn precies op hetzelfde moment begonnen en ik zit nu ook in ronde 11. Ik probeer me geen deadlines meer te stellen en geloof echt in een positieve mindset. Het is niet de vraag of we zwanger worden, maar wanneer!

Terug
Bovenaan