Taaraa: Lief dat je het vraagt! Ik loop nu tegen het einde van de cyclus die ze gingen monitoren, en volgens mij is alles normaal. Zondag is mijn NOD (weer spanning en sensatie hier dus!) en dan heb ik op 10 mei de afspraak met de gyn om een vervolgplan te maken. Ben heel benieuwd wat ze gaat voorstellen, maar ik hoop zelf op een hormoonkuurtje waarbij er wat meer eitjes gaan rijpen, omdat ik van mezelf weet dat ik een genetische translocatie heb, waardoor 50% van mijn eitjes niet levensvatbaar zijn. Maar of de gyn dat ook als behandelplan zou zien, geen idee natuurlijk. Hopelijk is het niet nodig en is het nu gewoon raak natuurlijk! Ik begin langzaam weer sterke hoop te krijgen en symptomen te voelen, zucht. Probeer mezelf echt rustig te houden door te zeggen "deze symptomen heb je eerder ook gehad en toen was je ook niet zwanger, dus nu waarschijnlijk ook niet, zet het uit je hoofd".
Kriebelbeestje: hoe ging het bij jou in het ziekenhuis vandaag?
1988: Oh nee wat klote... zijn je testen nog wel positief? En is het donker of vers bloed? Ik hoor wel vaker over bloedingen in de eerste weken van zwangerschap hoor, er gebeurt daar gewoon ontzettend veel. Als je ongerust bent zou ik gewoon even de huisarts of de gyn bellen?
PippaLotta: Hahahaha, sorry moest even heel hard lachen om jouw reactie. Ja is een enorm ding he? Ik voel soms, maar mijn gyn zei dat je baarmoedermond niet super veel veranderd, alleen dat 'ie hoger of lager komt te liggen. (hoger = vruchtbaar, dan ligt ie zo hoog dat ik moeite moet doen om erbij te kunnen, en laag = niet vruchtbaar, dan voel ik hem vrij gemakkelijk) Ik controleer wel mijn afscheiding, zodra die weer dikker wordt weet ik dat mijn eisprong voorbij is.