Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

[quote quote=10220897]Weer maar één roze streep. Ik ben door naar ronde 12 [/quote]
Wat een teleurstelling! Veel sterkte

Ik heb mijn vriend gevraagd om een kleine pauze te nemen in ons proberen, omdat ik veel verdriet heb van de teleurstelling. Toch blijft het trekken... De wens is groot. 
Ik duim voor ieder!

Ik ben schijnzwanger ofzo? Ik ben zaterdag niet ongesteld geworden. Ik heb nog steeds hoge temperatuur, geen knallende borsten zoals normaal, ben s nachts misselijk en weet niet hoe ik moet liggen. Ik ruik en proef opeens veel scherper. Vorige week werd ik misselijk van een glas water! 
Dit kan niet. We hebben vandaag de uitslag van het tweede onderzoek van mijn vriend gekregen. Het is bevestigd, hij heeft retrograde ejaculatie. Een moeilijke term voor sperma die in zijn blaas belandt ipv in mijn vagina. Geen idee wat de vervolgstappen zijn want mijn vriend is nu met de puber op stap en kan dus niet bellen.
Het is zeldzaam dat het langer dan 32 dagen duurt voordat ik ongesteld ben. Ik wijt t maar aan de stress? Ik heb overigens wel een staatslot gekocht hahaha
Maar goed, als ik woensdag niet ongesteld ben, ga ik testen. Dag 35 dan.

Nee, woensdag pas. Dan ben ik 4 dagen over tijd. Mijn langste cyclus ooit was 37 dagen en daar zit ik pas vrijdag op. Zo lang kan ik niet wachten denk ik. Ik ben denk ik ook bang voor de teleurstelling? Donderdag hen ik een bedrijfsuitje dus ik wil dan wel weten of ik gerookte zalm mag!

Ahh balen taaraa, wat een teleurstellingen elke keer!
Lapjesendraadjes Klinkt toch wel spannend! Ben benieuwd wat de test zegt!
Ik merk dat ik me constant zorgen maak om elk buikpijntje.. 1 augustus heb ik de eerste afspraak en hopelijk wordt het dan minder!
Ik blijf nog wel even een tijdje hier mee lezen en met jullie mee hopen meiden!
x Deetje

Dankjewel lapjesendraadjes! Het maakt  me heel onzeker. Al js het nu weer weg. Hopelijk blijft het nu zo!
Bij jou ook een spannende periode zeg! Kan je voorstellen dat je er heel de tijd mee bezig bent na al het nieuws dat jullie afgelopen tijd hebben gekregen en dan nu ineens een lange cyclus! Ik duim voor een wonder!
Deetje A, hier precies hetzelfde! Ik was zelfs aan het stressen omdat ik zo weinig ‘voel’ (typische klachten enzo), maar juist zo’n typische klacht als buikpijn geeft dan weer onrust. Ik leef ook naar de eerste afspraak toe Haha! 

Terug
Bovenaan