Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Hoii! Ja het kan gewoon bijna niet.. ik zal het even beter uitleggen haha.
Rond 19 mei eisprong gehad en week later (25 en 26 mei) 2 dagen gekke kramp gehad, wat ik nog nooit eerder had gevoeld. Dus ik wist er is wat bezig in mijn buik en het waren zeker niet mijn darmen. De 28e had ik opeens helderrood bloed en ik heb nooit de 1e dag rood bloed, maar juist bruin. Dus mislukte innesteling ofzo dacht ik.. Ik was 11 dagen ongesteld (ben altijd lang ongesteld jeejj..) en vooral bruin wat ik anders ook heb. Vanaf mijn menstruatie begonnen met temperaturen en op gegeven moment lagere temperatuur en daarna hoog. Dus eisprong ongeveer op 22 juni volgens de app. En altijd na de eisprong duurt het 8 a 9 dagen voor ik ongesteld ben. Maar zit nu al op dag 13 en nog steeds hoge temperatuur.
En deze cyclus kan ik gewoon niet zwanger geraakt zijn, want daar letten we heel goed op. Dit mocht namelijk echt even niet. 
Dus ja... hoe vaag is dit he haha. 

Klinkt inderdaad ingewikkeld Tulpelientje maar ik zou er toch een test tegenaan gooien. Dan heb je dat in ieder geval maar uitgesloten. En daarna denk ik even je dokter bellen, misschien hebben die een verklaring?

Elsiejoy, Brabander, Deetje. Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Geniet ervan meiden.
Voor de overige dames en mijzelf hoop ik natuurlijk dat wij jullie ook snel achterna kunnen. 
Al die mensen met goed bedoelde adviezen. Pfffff. Ze hoeven alleen te vragen, kan ik iets voor je betekenen? En verder niks. 
Ons dagje komt ook nog. ???????

Dankjewel voor jullie steun dames. Op dit moment kan ik er gewoon even niet tegen. Ik ben moe en geprikkeld. Mijn vriend hoeft maar verkeerd te kijken en ik ontplof. Wellicht komt dit ook door de hormonen, maar ik baal nu gewoon zo erg. 
Mandareintje, bedankt voor de tip. Helaas heb ik al eens tarwekiemolie gebruikt. Dat was niet echt een succes. Toen had ik ook een enorm lange cyclus. Zodra ik stopte, brak mijn menstruatie door.
Succes dames!

@mttm vervelende situatie hoor.. en wat kun je soms raar doen tegen je vriend/man he.. floept er van alles uit op een onprettige manier haha. 
Geef de moed niet op!! En als het helpt misschien soms wat minder op het forum. Dat hielp mij wel als ik me vervelend voelde..

Hey ladies! 
Ik ben er 2 weken tussenuit geweest en ik heb heel wat gemist zie ik (ik heb niet alles teruggelezen). 
Gefeliciteerd aan de zwangeren!! Dit geeft mij ook weer hoop! 
Wij zijn heerlijk op vakantie geweest en heb het hele zwangerschapsgebeuren goed los kunnen laten. Woensdagochtend vroeg thuis gekomen en toen naderde mijn NOD.... De laatste dagen had ik opeens een 'goed' gevoel en ik was zelfs 2 dagen overtijd volgens mijn eigen berekening. Wel krampen, dus toch twijfelachtig. Helaas nu toch op dag 30 ongesteld geworden. 
Gisteren hebben wij de 1e afspraak bij de gynaecoloog gehad. Bij mij direct bloed geprikt en mijn vriend mag binnenkort zijn zaad gaan inleveren. Wegens vakantie van de gynaecoloog kunnen we pas over 6 weken terecht voor de 2e afspraak en de uitslagen... Maar wel blij dat we nu in de 'molen' zitten. 
We gaan nu ronde 12 in..... 

Thanx meiden, ik blijf jullie volgen en duimen op een goede zwangerschap voor jullie allen. 
En ik hoop dat jullie niet opgeven en weten dat het ook gaat lukken bij jullie, 
fijn weekend, grt Brabander 

Terug
Bovenaan