Oh Yres en Deetje, kan me voorstellen. We denken dat het wachten voorbij is als we eenmaal zwanger zijn maar dan begint het gewoon wier opnieuw! Lijkt me heel spannend, zo'n periode voor de eerste afspraak. Zeker als je dan ook nog behoorlijke buikpijn en bruinverlies hebt / houdt.
Ojee lapjesendraadjes, die symptomen klinken wel heel heftig! Is jullie kans echt nul of nihil? En zou het dan misschien tóch kunnen? Pfff, ik zou denk ik echt allang een test hebben gedaan haha. Kan jij het nog volhouden om te wachten?
En voor iedereen die (ook) weer ongesteld is ... op naar een nieuwe maand! Hoop dat wij binnenkort ook een topic kunnen opschuiven
Zelf heb ik best een goed gevoel over deze maand. Verwacht rond 14/16 juli mijn ei, maar heb al best wat buikpijntjes, en dat verklaar ik in mijn hoofd maar naar een goed groeiend eitje
Dus, we gaan er gewoon weer voor!
Ojee lapjesendraadjes, die symptomen klinken wel heel heftig! Is jullie kans echt nul of nihil? En zou het dan misschien tóch kunnen? Pfff, ik zou denk ik echt allang een test hebben gedaan haha. Kan jij het nog volhouden om te wachten?
En voor iedereen die (ook) weer ongesteld is ... op naar een nieuwe maand! Hoop dat wij binnenkort ook een topic kunnen opschuiven