Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Oh Yres en Deetje, kan me voorstellen. We denken dat het wachten voorbij is als we eenmaal zwanger zijn maar dan begint het gewoon wier opnieuw! Lijkt me heel spannend, zo'n periode voor de eerste afspraak. Zeker als je dan ook nog behoorlijke buikpijn en bruinverlies hebt / houdt. 
Ojee lapjesendraadjes, die symptomen klinken wel heel heftig! Is jullie kans echt nul of nihil? En zou het dan misschien tóch kunnen? Pfff,  ik zou denk ik echt allang een test hebben gedaan haha. Kan jij het nog volhouden om te wachten? 
En voor iedereen die (ook) weer ongesteld is ... op naar een nieuwe maand! Hoop dat wij binnenkort ook een topic kunnen opschuiven ;) Zelf heb ik best een goed gevoel over deze maand. Verwacht rond 14/16 juli mijn ei, maar heb al best wat buikpijntjes, en dat verklaar ik in mijn hoofd maar naar een goed groeiend eitje ;) Dus, we gaan er gewoon weer voor! 

Oh bo-belle, wat goed dat je er nu weer met goede moed tegen aankijkt! Op naar een mooi groeiend eitje! 
Het wachten is nog zeker niet voorbij. Ben er alleen maar meer mee bezig. Alles heeft in je hoofd verband en opeens weet ik ook niet meer hoe normaal mijn menstruatiebuikpijn voelt en denk ik: was dit nu hetzelfde of anders? Zo stom Haha! Maar als ik andere topics lees dan is het wachten op de 20w echo, wachten op testjes, op indaling, wachten op de bevalling en daarna begint het opnieuw als het kindje er is. Vrouwen zijn maar een complex geslacht. Als ik Mn man op de hoogte houdt dan blijft hij er heel droog en rustig onder. Die kan zich echt nog niet druk maken, Haha. Zo’n verschil!

Bo-Belle ik blijf zo rustig omdat ik er geen vertrouwen in heb. Het gevaar is dan wel dat ik onverschillig word. Maar ja, als ik echt ga hopen dan is de teleurstelling zo enorm bij een negatieve test. Ik hoor het mij nog zo opgewekt naïef tegen de arts zeggen 'maar gewoon zwanger worden kan dus wel?' En zij, heel duidelijk, 'nee dat kan niet'. Vanochtend was mijn temperatuur enorm gezakt, ik zit nog maar net boven t niveau van ongesteld zijn. Dus dan klinkt bij mij dat stemmetje 'zie je wel, dit kan niet'.
Wat mij wel enorm bezig houd is hoe lang ik nu al moet wachten. Ik bedoel, ik snap dat ze eerst goed moeten onderzoeken voordat ze de behandelingen kunnen starten. Ik wil alleen graag weten hoeveel keer moet ik nog ongesteld worden voordat ik aan de hormonen mag en voordat ik hulp krijg met zwanger worden.

De test was niet meer nodig, want gisteravond bij het naar bed gaan ontdekte ik dat ik ongesteld was geworden. En ik had blijkbaar toch heel erg gehoopt op een wonder, want ik liet er wel een paar tranen om. Zonder hulp gaat het mij echt niet lukken, realiseerde ik mij weer eens. 

Lapjesendraadjes wat ontzettend kut. Snap heel goed dat je daar wat tranen om laat. Ook echt niet oké hoe ons lijf zo'n loopje met ons kan nemen... :( en dan ook nog onduidelijkheid over wanneer ze je precies kunnen helpen dacht ik toch. Pffff. Ik hoop dat je snel aan de beurt bent! 
Elsiejoy ojee! Zal wel schrikken zijn geweest ja! Maar denk je echt dat het mis is? Oh ik hoop heel erg van niet! Bloedverlies kán er bij horen toch, in het begin? Pfff duimen dat het goed gaat! 

Ik las in het uitgerekend maart topic al dat je zou proberen een echo te krijgen.. Zo fijn dat het is gelukt! En wat een opluchting lijkt me dat! Snap dat je wel geschrokken bent hoor.. Pfff... Moet er niet aan denken! Maar gelukkig zit ie nog op z'n plek :) 

Terug
Bovenaan