Voorjaar 2009!!!

Ons logeetje is 20 mnd.
Zo'n poepie en ze laat ons nog uitslapen ook (7.45u).

Geweldig nieuws susieq12. Ik hoop dat het je allemaal gegunt is en je snel zwanger bent. Ik heb trouwens ergens gelezen dat je eerst een maand een eigen cyclus moet hebben om zeker van de uitrekendatum te zijn. Als je trouwens gelijk zwanger wordt na de pil dan is de kans op een tweeling groter, ook gezellig hoor een tweeling (spreek uit ervaring, heb een tweelingzus).
Weten jullie ook al hoeveel kids jullie zouden willen?
Wij minstens 3, maar ik zou er wel 4 willen (als het ons gegunt is). Wie weet krijg ik zelf ook een tweeling:)
 Ik heb op hyves ook gereageerd.

ja dat van die eerste cyclus heb ik ook gelezen maar ze kunnen het ook met de echo zien dus wij gaan er gewoon voor, ga er ook niet echt vanuit dat ik direct zwanger ben, wij trekken er gewoon 6 tot 12 maanden voor uit, (al zou direct natuurlijk helemaal leuk zijn) een tweeling is ook welkom alleen zou ik wel ff in shock zijn denk ik en hubbie helemaal! ik wil graag 3 kids, hubbie vind twee genoeg, ach eerst de eerste maar eens!

ik leef echt op een roze wolk merk ik, ik vind het zo leuk, en al hoor ik dan officieel niet meer bij jullie aangezien ik nog net in 2008 zit blijf ik hier toch vind het heerlijk (bovendien ben ik de hyves beheerder dus jullie zitten aan me vast haha)

Liefs

Zo ... is voor mij al weer eventjes geleden dat ik op internet was..
Dus had heel wat bij te lezen! Echt ontzettend leuk dat er steeds meer reacties zijn!
En even complimenten voor de hyves :D meld me straks gauw aan!!!
Echt zo leuk te lezen hoe iedereen er mee bezig is..
Voel me nou niet alleen als ik zeg dat ik al een wiegje heb en verf voor het kamertje..
Nu nog stoppen met de pil...
Wij stoppen in december..en dan  vanaf jan/feb voor het  'eggie'  zit alleen nog ermee in mijn maag dat ik eind maart op vakantie ga naar java-bali.. (samen met ouders en broer ect)
Om nog even terug te komen op de namen..
Wij hebben de jongens naam al bijna 2 jaar klaar liggen.. :D
meisjes naam zijn we nog niet over uit.... hahah
Hoop nu wat vaker het forum te kunnen volgen!!
X

Hey meiden,

Heb toestemming gevraagd om bij de hyves aan te sluiten. Ik ben dat meisje met de vlechtjes.
( die heb ik nu overigens niet meer)
Hoop jullie daar snel tegen te komen.

hallo dames,

mijn naam is patries.  helaas is  het in mei mis gegaan bij mij. we hebben toen besloten om even een pauze te  nemen.  voor dat het  gebeurde en erna las ik hier elke dag.  hier kan je  lekker je  verhaal kwijt en  praten  over van alles en nog wat zoveel je wilt. hihihihi.  
ook wij willen volgend jaar ( waarschijnlijk in mei) er weer voor gaan. waarom we dan pas willen stoppen is omdat mijn moeder ver weg gaat trouwen. het lijkt ons niet verstandig om zwanger op vakantie te gaan. ook al sta ik te trappelen van ongeduld om te stoppen. het lijkt me leuk en gezellig om te kletsen en af te tellen met jullie.

groetjes patries

Hoi Patries,

Welkom hier op het forum!
Het is inderdaad fijn om dingen van je af te schrijven..
Ik wou even een reactie geven op je bericht..
In welk land gaat je moeder trouwen?
Zoals ik in mijn vorige berichtje heb staan ga ik in maart/april naar indonesie. Natuurlijk heb ik daar enorm zin in maar het weegt niet op tegen de kinderwens die wij hebben... Nu heb ik overal na vraag gedaan of dat kwaad kan tijdens zwangerschap of als je zwanger wilt worden om zo'n reis te maken.  
Dit moet helemaal geen probleem  zijn.. alleen als je zwanger bent en erg misselijk bent is het niet prettig.  
Wij hebben daarom besloten om wel in januari voor het  "echie" te gaan.  
De  kans dat we dan zwanger zijn is klein..    En zou het wel zo zijn
dan ga ik dus alleen maar met een leuker gevoel op vakantie :)

Maar hoe zit dat bij jou? Wat is voor jou de reden om wel te wachten na de reis?
En wat is de reactie van de rest???
Weetje wat het is... Ik wil het zo graag goed/gezond/ect doen...
En ondanks dat we wel een beslissing hebben gemaakt wil ik toch graag jullie mening.   alvast bedankt!!

Hoe staat het met de hyves? Ik wou ook graag lid worden.
Maar moet eerst toestemming hebben ;-)

tot gauw meiden, en rustig aan!
de nieuwe week is alweer begonnen ;-)

welkom patries (heb ik goed toch? zo lastig dat je het niet na kan lezen) dus welkom op hyves als je wil. link staat op pag 2 hiero

@ellen, ik heb jou al geaccepteerd hoor, volgens mij ben je al een weekje lid!? de hyves komt niet in je hyves te staan, ivm de privacy. Je moet dus echt de link gebruiken! Chiqa heeft daar ook op je vliegverhaal gereageerd. Ik heb er niet heel veel verstand van maar ik weet dat mijn schoonzus ook altijd gewoon gevlogen heeft tijdens haar zwangerschappen en die heeft 2 gezonde zoons op de wereld gezet hoor!

Vandaag naar de tandarts geweest, 2 gaatjes vullen en nu heb ik dus een hele zere mond, naja gaat wel weer over dacht ik zo. Ik ben nu gezondheid technisch dus ook klaar voor de zwangerschap, schijnt dat je ook last van je gebit kan krijgen dusssss daar ben ik vanaf! haha

Wat een storm he, hier waait het echt knoeperd hard, vannacht slecht geslapen daardoor (en tandartsbezoek oei zo bang) dus hoop dat ik vannacht wel heerlijk naar dromenland ga en daar ook de hele nacht blijf! haha

naja zie jullie wel weer hier of op hyves...

liefs

Terug
Bovenaan