Voorkeur voor geslacht?

Wat vinden jullie van een vroege pretecho? Bij mn zoontje wisten ze het met 13+3 al! Maar een tante van mn man is zwanger geraakt van haar 4de, ze heeft al 3 jongens. Bij 14 weken zeiden ze 75% meisje, 18 weken 95% meisje. Bij de 20wk echo.. jongen! Ze was wel heel teleurgesteld. Hoor ook vaker dat 'meisjes' later jongens zijn haha. Ervaringen hiermee? Bij mn zoontje was het dus meteen vrij duidelijk. 

@Alleen maar jongens wat leuk gastouder worden! 
Bedankt voor de tip ik hou mp zeker in de gaten. Kan niet wachten tot ik eindelijk mag shoppen haha.
@izzy wij wisten het met een week of 16 de eerste keer. Ik wil nu ook proberen te wachten tot 15/16 weken. Met 12w de termijn echo en anders duurt het zo lang tot de 20w echo... Dus beetje in het midden proberen. Vind 13 weken eigenlijk te spannend ook. 

Bij de jongste dachten ze ook eerst meisje (13+nog wat). Vriend had heel enthousiast de hele uitzet bij elkaar tot met 20 weken echo het geslacht in beeld kwam waar je écht niet omheen kon. 

Hier zit een echocentrum die vanaf 14 weken geslachtsbepaling doet. Iets erna gaan we daarheen. 

Riep eerst dat ik het tot de bevalling niet wilde weten maar vind het nu zo spannend ?

Ik had zelf een lichte voorkeur voor een meisje en had ook heel sterk het gevoel dat het een meisje was, wat ook zo bleek te zijn. 
Als er een 2e komt zou ik het heel leuk vinden als dat dan een jongetje is. mijn vriend zegt dit ook. Hij zou natuurlijk als man zijnde graag een zoon willen om ooit mannendingen te doen enz.
Máár... een 2e meisje zou ik ook geweldig vinden.. zoveel leukere kleertjes en spulletjes enz.. vind ik?

Hier gisteren echo gehad! Bleek toch weer wat verder te zijn en om de nub kon je gewoon niet heen. De verloskundige keek na het meten mee en vroeg me eerst wat ik er zelf van kon maken.. Meisje! Die was platter dan plat. Nog uitgelegd dat andere verloskundige het de vorige keer mis had met het geslacht en kreeg alleen heel voorzichtig te horen dat zij "niet lang in de praktijk heeft mogen werken". Oeps. 

Voor nu lijkt het een meisje te zijn. Hopen dat het zo blijft ? Kleine frummeltje was weer heerlijk druk en alweer met de navelstreng aan spelen. Gezichtje was duidelijk eruit te halen evenals voetjes en handjes! Met 16 weken weer afspraak in de praktijk, dan vind bij hun de geslachtsbepaling plaats. Denk alleen dat we hem toch met 14 weken bij ander centrum doen. 

@ Alleen maar jongens, wat leuk dat de nub plat is! Spannend zeg! Wanneer ben je 14 weken? Haha ben nu ook super nieuwsgierig.
@ neusje, Ik vind inderdaad de kleertjes en spulletjes en later ook het speelgoed leuker bij meisjes. En het getut. Maar verder maakt het mij niet zoveel uit haha. 
Ik vind wel dat ze nu leukere kleertjes voor jongens hebben dan toen met mn zoontje. Van z8 bijvoorbeeld en noppies.? 

[quote quote=10323699]@ Alleen maar jongens, wat leuk dat de nub plat is! Spannend zeg! Wanneer ben je 14 weken? Haha ben nu ook super nieuwsgierig. @ neusje, Ik vind inderdaad de kleertjes en spulletjes en later ook het speelgoed leuker bij meisjes. En het getut. Maar verder maakt het mij niet zoveel uit haha. Ik vind wel dat ze nu leukere kleertjes voor jongens hebben dan toen met mn zoontje. Van z8 bijvoorbeeld en noppies.?[/quote]

Mijn oudste zoon wordt 11. Toen hij baby was, was het al helemaal drama met kleertjes kopen   Amper leuke dingen! Gelukkig begint het voor jongens ook steeds leuker te worden, alleen zo duur die kleren van z8 bijvoorbeeld. Ook hiermee paar keer leuk pakket kunnen scoren voor mooie prijs op mp. Jongste heeft twee keer een maat praktisch overgeslagen, zit je dan met een kast vol nieuwe kleren haha. Dat doen we dus niet meer ?

Terug
Bovenaan