Voorkeur voor geslacht??

Na twee meiden dacht iedereen dat ik een voorkeur zou hebben voor een jongen. Maar ik had/heb een lichte voorkeur voor nog een meisje, drie meiden lijkt me zo leuk.
Op de echo bleek het overduidelijk weer een meisje te zijn, en ik ben er erg blij mee. Maar ik weet ook dat als het jongen zou zijn ik vanaf dat moment de 'voordelen' van een jongen zou zien. Meiden hebben we al, een jongen nog niet, lekker stoere jongens kleding, jongens speelgoed enz.
Bij mijn eerste dochter had ik namelijk een lichte voorkeur voor een jongen, vanaf het moment dat we wisten dat een meisje was, was het MIJN DOCHTER! En was het helemaal goed.
 
Hier ook zeker voorkeur... Zou blij zijn met een jongen maar voorkeur voor de eerste is toch echt een meid. Altijd al gehad (al voordat we zwanger probeerden te worden)
Komt denk ik ook omdat mn ouders al 2 kleinzoons hebben. Zusje moet in maart bevallen en hoop dat zij ook een jongen heeft. Zou het heel leuk vinden om een eerste klein dochter te mogen schenken... Maargoed wat ik zegt ook heel blij als et een jongen is.
Partner wil liever een jongen.
Deze zwangerschap zegt mn gevoel dat et een jongen is vorige zwangercshap had ik sterk het gevoel dat et een meid was. We moeten toch echt nog 7,5 maand wachten want we willen et niet weten.
 
Nee dit keer niet. Bij mijn eerste zwangerschap wilde ik echt een meisje. manlief wilde geslacht niet weten vantevoren, dus dat hadden we afgesproken.
Maar wat vond ik het spannend.... Tuurlijk zou een jongen toen ook welkom zijn, maar ik wilde echt graag een meid. En dat is het ook, nu alweer ruim 2,5 jaar, zo leuk.
Ben nu 33,6 weken zwanger en nu geen voorkeur. Manlief nu wel, die wilt graag een knul haha.
Alhoewel hij echt dol is op onze meid hoor. Maar ja hij ziet zijn neefjes en dat lijkt m ook wel wat (ook al helpt onze dochter net zo enthousiast met klussen en voetbalt en handbalt net zo enthousiast als dat ze met poppen speelt)

We weten weer geslacht niet en dit keer heb ik er minder moeite mee. Waardoor ik me dus druk ging maken dat ik niet genoeg van mijn kindje zou houden omdat ik niet zo nieuwsgierig was als bij mn dochter.
Dus.... ik denk dat die schuldgevoelens er bij horen bij moeder worden/zijn!!

Liefs
 
Ik had en heb nog steeds de voorkeur voor jongens. Dit had ik bij mijn oudste (2003) al, toen had ik niet eens meisjesnamen bedacht . Ook bij mijn 2e en mijn 3e wou ik heel graag een jongen omdat ik gewoon weg niet zou weten wat ik met een meisje moet. Ben geen meisjesmeisje, nooit geweest ook. Ben op dit moment zwanger van nr 4 en jawel, ook deze keer word het een jongen.

Vind je dat nou niet jammer al die mannen ? Nee, ik vind het heerlijk ook al had paps liever een meid gehad deze keer. Hij doet het zelf......

Ben erg benieuwd wanneer meneer wil komen want zijn broers waren 14, 9 en 15 dagen te laat. Ik wil 6 november nog naar de Chippendales en ik ben de 16e uitgerekend. Moet lukken toch ? =D
 
Hahaha, ja ik hoop het ook nog te redden =)

Ze waren vorig jaar ook in Nederland en toen heb ik genoten van ze =) Vandaar dat ,ondanks dat de data`s redelijk dicht op elkaar liggen, ik het toch wil proberen.

Ze zijn voor zover ik weet iig 6 november in de Rai in Amsterdam en ervoor of erna zijn ze in Maastricht. Succes met kaartjes krijgen nog, ze vragen woekerprijzen op het internet... Ik had ze voor weinig via een veiling site (weet niet of ik de sitemag plaatsen...)

En dank je, ik vind het zelf ook helemaal geweldig =D
 
Gezondheid is het belangrijkste vind ik.
Wij zijn 3,5 jaar bezig geweest om zwanger te worden.Ik vind dat mensen meer bewust moeten zijn van dat het een wonder is en dat de gezondheid het belangrijkste is.
Voorkeur vind ik onzin,maar dat is mijn mening.
 
Terug
Bovenaan