Voorkeur voor geslacht??

Ik heb gewoon echt geen voorkeur,eerlijk waar.Vind beide leuk en zoals ik eerder al hrb gezegd hoop ik gewoon dat het een gezond kindje is.
 
Hoi suusje, had ik de eerste keren ook niet, nu weet ik dat dit ons laatst geborenen gaat worden en lijkt het me wel heel speciaal om een dochter te hebben, zo is bijv mijn moeder bij mijn bevallingen geweest en heb ik een ontzettende leuke en goede band met haar, met een dochter doe je toch andere dingen dan met een zoon, zeker later, bij een kleinkind of trouwen ed.
Maar nogmaals, we hebben gekozen voor een kindje en zijn hoe dan ook blij.
Maar kan me goed voorstellen dat je geen voorkeur hebt, had ik voorheen ook niet!
Liefs
 
Hoi suusje, had ik de eerste keren ook niet, nu weet ik dat dit ons laatst geborenen gaat worden en lijkt het me wel heel speciaal om een dochter te hebben, zo is bijv mijn moeder bij mijn bevallingen geweest en heb ik een ontzettende leuke en goede band met haar, met een dochter doe je toch andere dingen dan met een zoon, zeker later, bij een kleinkind of trouwen ed.
Maar nogmaals, we hebben gekozen voor een kindje en zijn hoe dan ook blij.
Maar kan me goed voorstellen dat je geen voorkeur hebt, had ik voorheen ook niet!
Liefs
 
Tja in jouwn situatie kan ik me wel voorstellen dat je graag iemand van het vrouwelijk geslacht erbij wil na al die mannen haha
Maar als het toch een jongen blijkt te zijn dan geloof ik niet dat je er dan niet blij mee kan zijn!

Bij de eerste vond ik een dochter wel leuk omdat er in de familie alleen maar jongens geboren worden en jaaa het werd een meisje! Nu maakt het niet uit..een meisje is praktisch hyeel handig ivm de kleertjes, slaapzakken en rose dekbed enzo maar een jongen is ook leuk om het verschil te merken..
 
hoi,

Wat leuk zwanger van de 6e....zelf ben ik ook zwanger van de 6e en ben erg trots..... zelf heb ik 2 meiden en 3 jongens... nu krijgen we weer een jongen en stiekem hoopte ik het ook.... toen ik zwanger was van mijn jongste dochter (die erg snel kwam mijn jongste zoontje ) had ik ook sterk een voorkeur voor een meisje.... ik riep zelfs als het maar een meisje is dat maakt het draagzamer..... en heb me er ook nooit voor geschaamt ik zelf weet ook hoe het is om miskramen( heb er 10 gehad) te krijgen en om een kindje ( bij 16 weken zwangerschap) te verliezen maar zo was het eenmaal voor mij..... mijn kids zitten erg kort op elkaar heb er een van 12 meisje, 9 jongen, 7 jongen, jongen 6, en meisje volgende maand 5.... dus was wel even moeilijk nu heel bewust van de 6e en geniet er iedere dag van uiterlijk vrijdag zal ik gaan bevallen en ben super trots dat het een jongen is dat wou ik ook erg diep van binnen..... en ook over of het wel gezond is vind ik niet belangrijk als het maar gelukkig is.... dat is zo veel belangerijker.... mijn zoon van 9 heeft adhd en mijn zoon van 7 heeft autisme.... maar o zo gelukkig zijn ze......

geniet van deze zwangerschap.....
 
Ik ben mama van een meisje van 7 en een jongen van bijna 5. Nu bn ik ruim 31 weken zwanger van onze tweede zoon. Onze dochter heeft een autistisch spectrum stoornis en dat uit zich vaak in haar gedrag. Ze is een schat van een meid, maar heeft wel een behoorlijke gebruiksaanwijzing. Begrijp me niet verkeerd, ik hou enorm veel van haar en ze is zoals ze is. Maar het verschil met haar broertje is groot, hij is veel gemakkelijker. Stiekem had ik bij deze laatste zwangerschap wel een klein beetje een voorkeur voor een jongetje, hoewel een meisje net zo welkom geweest zou zijn.
 
Ik snap dat er mensen zijn die alleen al blij zijn dat ze zwanger mogen worden.. Zeker als je er 3 à 4 jaar over doet. En dat het geslacht er ook dan niet toe doet..

Maar ik begrijp ook echt dat er mensen zijn met wel een voorkeur. Ik zelf heb 2 zoontjes. Het zijn heerlijke makkelijke kindjes.. En gek met mama. Echt helemaal geweldig. Toch zou ik ook een dochter willen krijgen. Maar aangezien we daar niets over te zeggen hebben, weet ik niet of wij aan een derde beginnen. Voordat ik die beslissing neem, moet ik goed nadenken. Ik moet er namelijk zeker van zijn, dat ik een derde kindje wil en niet alleen een meisje.....

En natuurlijk is gezondheid belangrijk!!
 
Ik wilde graag een jongen en dat werd bevestigd. Maar keek bewust ook naar meisjesdingen, vond het eerst maar niks maar dat werd steeds leuker. Dus het was hoe dan ook wel goed gekomen.

Een vriendin van mij was er heilig van overtuigd dat het een meisje zal worden. Bij de geboorte zei ze: maar dat is een jongen! Heel even was ze teleurgesteld en daarna alleen maar blij met haar mooie en leuke ventje. Inmiddels is hij drie en zij nog steeds dolgelukkig met hem.
 
Terug
Bovenaan