voorstel topic!?!?!

Hallo,

Ik ben Annette, 37 jaar en getrouwd met Ruud. Sinds 4 jaar wonen wij in Noorwegen. Op 18 sept. '04  is onze eerste zoon, Lars Sebastian geboren en 18 dec. '07 is Mathias geboren.

Voorlopig heb ik lekker 1 jaar zwangerschapsverlof, daarna ga ik  weer voor 3 dagen aan 't werk  als ass.  boekhouding. (2 dagen op kantoor, 1 dag thuis). Lars Sbeastian gaat 3 dagen naar de peuterspeelzaal en de andere dagen helpt hij mama met de verzorging van Mathias.

Liefs, Annette

Hallo allemaal,

Ik ben Marielle, 37 jaar (eind maart al weer 38 ), zwanger geworden via IVF en sinds 6 november moeder van Charlotte.
Woon in Enschede en ben sinds vorige week weer 3 dagen aan het werk. Charlotte gaat een dag in de week naar de opvang en de andere 2dagen passen de oma's op.

groetjes
Maple

Hoi hoi,

Ik zal me dan ook maar direct even voorstellen:

Ik ben Joyce (26 jaar) en ik ben sinds 26 november 2007 mama van Sabine. Ik ben bijna 10 jaar samen met haar vader en inmiddels zijn we anderhalf jaar getrouwd.

Vanaf 3 maart moet ik weer aan het werk, 20 uur in de week. Ik heb er nog niet echt zin in, maar gelukkig is de opvang wel heel goed geregeld.

Groetjes,
Joyce

Hallo,

Ook ik wil me even voorstellen:
Ik ben Kiki 26 jaar
moeder van milan geboren 14-12-07, hij woog 4410 en was 54 cm lang..
Ik woon samen met kim hij is 32 jaar. Milan is ons eerste kindje.
Mijn hobby's zijn: Winkelen en op het moment veel slapen...
Ik heb nu nog verlof tot 5 maart maar vanaf die tijd sta ik  3 dagen voor de klas in groep 8

Groetjes Kiki  

Hoi hoi,

Leuk dat we nu met nog meer meiden zijn dan op het december forum!!

Hoewel ik al de tijd heb meegeschreven op het december forum, ben ik uiteindelijk een november mama geworden toen Nina op 22 november via een keizersnee werd geboren, 3220 gram en ongeveer 50 cm. Nu is Nina rond de 5 kilo en zo'n 62 cm ongeveer...

Mijn echte naam is Saskia en ik woon samen met mijn vriend en Nina in een nieuwbouwwijk in Pijnacker, vlakbij Delft.

Inmiddels ben ik ook weer aan het werk in mij eigen bedrif en op de dagen dat ik dat doe gaat Nina naar het kdv en is papa een dag thuis.

Liefs Saskia

Hoi,

ik ben Nika, 27 jaar. Ik woon samen met mijn vriend en twee zoontjes (Taran  van 3,5 en Arvin 18-11-08) in Almere.
Taran is een lekkere bijdehante knul die alweer bijna naar school gaat (wordt 4 in mei), hij is gek van insecten en zijn kleine broertje.
Arvin is een lekker (maar driftig) knulletje. Hij lacht en brabbelt veel. Ik vind het geweldig om het hele baby avontuur opnieuw met een totaal ander mannetje te mogen beleven!

Zoals mijn forum naam doet vermoeden ben ik studente; ik ben een "laatbloeier" en zit nu in mijn tweede jaar van de studie culturele antropologie (wat niet altijd even makkelijk is met een zwangerschap/bevalling/baby ertussendoor).    

Als ik op mijn studie ben past of mijn vriend of mijn moeder op Arvin of op beide jongens. Taran gaat ook voor 3 dagen naar het kdv, maar ik vind het moeilijk om Arvin daar al naartoe te doen (vind hem nog zo klein). Ik wacht daar nog mee tot het volgende schooljaar (dan is hij 10 maanden).

Liefs Nika

hoi hoi allemaal,

Ik ben Inge Strik, woon in Nijmegen samen met mijn man Gerard en met ons zoontje Bob die is geboren op 2september van vorig jaar. Hij woog  precies 3000gram en was 49cm lang.  Nu vijf maanden later weegt  hij al over de  7200gram en is hij al bijna 70cm!!!    Hij is op de uitgetelde datum geboren en dat is bijzonder want op die datum is mijn oma ook jarig!!!!! Ik ben 25 jaar en werkzaam in de verstandelijk gehandicaptenzorg. Wij wonen samen met twee poezen.

veel liefe groetjes inge

hé allemaal,

ben een tijdje niet actief geweest maar lees wel regelmatig mee.
ik ben Naomie en ben getrouwd met tim sinds augustus 2006.
ik ben  27 November moeder geworden van mijn tweeling.
Een jongetje Dino en een meisje Alyssa.
wij wonen in Alphen aan den Rijn met e hond Chevy en de drie katers Duc Romi en Sammy.

groetjes Naomie

Terug
Bovenaan