voorstel topic!?!?!

Hoihoi,
Ik ben Daisy, 28 jaar, wonend in Etten-Leur, getrouwd 3-9-2004 en sinds 2-12-2007 mama van Thijmen.
Ik ben zwanger geworden van 1e icsibehandeling.
Werk in de bejaardenzorg waar ik 26 feb weer  ga beginnen voor 3 dagen per week di (oma)-woe(papadag)-om het weekend(ook papadagen).
Thijmen is 4 dagen tevroeg gekomen, poliklinisch bevallen op de baarkruk.
Hij woog 3330 gram en was 48 cm lang.

Hoi,

Ik ben Lotte, 30 jaar oud en woon bij Amersfoort. Ik ben sinds mijn 17e samen met Ralph en in 2004 zijn we getrouwd.

Op Tweede Kerstdag zijn we de ouders geworden van onze prachtige dochter Elin. Het was een lange en zware bevalling, maar ze woog dan ook 4720 gram (!). Uiteindelijk wel allemaal goed gegaan en we genieten enorm van ons kleine slaapkopje.

Ik werk als office manager en ga vanaf half maart voor 24 uur per week aan de slag, ook mijn man heeft een dag in de week ouderschapsverlof.

Gezellig dat het hier weer lekker druk is!

Liefs, Lotte

Euhm, maar even overnieuw voorstellen... ik zie dat ik nogal wat vergeten ben te melden....

Essie31 is pseudoniem van:

Esther, 31 jr (22-04 word ik 32), sinds 4,5 jr getrouwd met Daniël en sinds 8-12-2007 moeder van Iris Deborah. We wonen aan de rand van Lelystad, in een "normale" 1 gezinswoning, in een rustige, vrij groene wijk, met een lekker ruime achtertuin.

We hebben 2 katten (je-weet-wel-katers) genaamd Chino (8) en Tijger (5). We hebben een huis vol planten (houden erg van groen).

We hebben twee auto's: een citroën AX (BJ '96)  en een oldtimer 2CV Eend (BJ '74).

Ik werk straks vanaf 5-3 weer 40 uur per week in Amsterdam, bij Cisco Systems (PC-routers) in soort van binnendienst. Ik verdeel verkoopmogelijkheden (leads) naar account managers in europa. Die leads komen binnen nav bezoek aan congressen en seminars waarbij mensen via polls en kaartjes hebben aangegeven interesse te hebben in aanschaf van nieuwe  PCs en routers.

Daniël werkt ook fulltime, in een beddenwinkel in Almere (hij zegt altijd dat hij van zijn hobby slapen, zijn werk heeft gemaakt).

Hij is straks 2 dagen in de week vrij om voor Iris te zorgen, Ik werk 3 dagen in Amsterdam en 2 dagen thuis achter de PC en kan daarbij de uren flexibel indelen. De resterende weekdag gaat Iris naar mijn schoonouders (geregistreerd gastouder).

Mijn hobby's: lezen, Iris knuffelen ;o), bankhangen, lezen, puzzelen, natuur, muziek, CCNL-Meetings bezoeken  en puzzelritten maken met de Eend  en natuurlijk beide forums bezoeken (grijns)

Groetjes uit Lelytown,

Esther

En woog bij geboorte 3050 gram en was 53 cm.

dat was ik dus nog vergeten.... zwangerschapsdementie gebeurt ook nog na de bevalling.... hihi

Esther

Hoi hoi,

Mijn echte naarm is Bertine. Woonachtig in Velp. Sinds 18-10-1994 samen met mijn vriend/man. 18-10-2004 getrouwd. Sinds 12-12-2005 de  mama van Thoon. En sinds 29-11-2007  de mama van Loeke en Chrisje.
Zij zijn 2 weken en 5 dagen te vroeg geboren (mede omdat ik erom vroeg). Ik zag het al gebeuren (5 dec/9 dec mijn verjaardag/12 dec thoon's verjaardag). En omdat de kindjes niet meer groeiden mocht ik kiezen of ik zou wachten of dat ik ingeleid zou worden. De keus was makkelijk, want ik moest nl elke dag voor een ctg komen, ik was niet zo flexibel meer, mijn zoontje was niet thuis ivm verzorging en rust, dus.....
In 3,5 uur zijn de meisje geboren. Loeke (14:10) woog 2350 en was 47 cm. Nu weegt ze 4 kg en is 53,5 cm. Chrisje (14:40) woog 2100 en was ws ook 47 cm. Ze konden haar niet meten omdat ze in stuit lag. Nu weegt ze 3600 gram en is 52 cm. Sinds 3 weken slapen ze lekker door.
Verder lopen er hier in huis nog 2 rode je-weet-wel theemutsen.
En ik ga 28 feb weer aan het werk (din/woen/don). Ik ben audicien en heb eerste dag geen afspraken ,moet eerst weer helemaal ingewerkt worden omdat er zoveel weer is veranderd (vergoedingen, nieuwe hoortoestellen, andere inrichting in de winkel, en gewoon bijkletsen met collega's)

Voor sommige onder ons: tot de 24e!

Groetjes Bertine

Hallo allemaal,

Mijn naam is Mariska, ben 28 jaar en woon in Maasbracht (rond de kerst zullen we gaan verhuizen naar ons nieuwbouwhuis in Echt!!). Ik ben sinds 24 juni 2005 gestrouwd met Paul en we hebben twee kinderen, Justin (18-5-2005) en Bente (12-11-2007). Met Bente gaat het prima, het was een snelle heftige bevalling en net als bij Justin verliep het allemaal prima.

Ik werk met kinderen met een vorm van autisme of een andere gedragsstoornis en ik geeft hen 1 op 1 begeleiding. Ik probeer hen te ondersteunen in de dagelijkse problemen die ze tegenkomen en help hun beter te begrijpen wat autisme is (even in het kort uitgelegd)

Verder ga ik 4 maart weer beginnen met werken voor 20 uur en ik zie er als een berg tegenop!!! Dat zullen wel tranen met tuiten worden ben ik bang!

Veel kletsplezier!! Groetjes Mariska

Hoi,

Ik ben Yvon, 20-12-2007, na 15 dagen overtijd mama geworden van zoontje Daan.
Hij woog toen +/- 3000 gram (weegschaal was niet goed op de verloskamer) en twee weken geleden woog hij alweer 4190gram. Hij is nu 7 weken oud en doet het enorm goed (incl. doorslapen).

Voorheen werkte ik 28 uur in de zorg, per 17 maart (2 weken vakantie achter mijn verlof geplakt) ga ik 20 uur werken. Ik ben wel per direct op zoek naar iets anders, want heb mijn werkrooster (onregelmatig) al gekregen voor de maand maart, en ik moet daan 4 ochtenden voor een paar uurtjes wegbrengen omdat ik dan moet werken, en dat was ik dus niet van plan! Daarbij komt dat ik bij die 4 keer werken nog niet aan de 20 uur zit, en dat vindt ik wel zonde. Ik ga werk zoeken in de zelfde brannche (verstandelijk gehandicapten middel tot laag niveau). Tot die tijd zing ik het wel   uit, missschien loopt het ook wel los.

Mijn vriend is vrachtwagenchauffeur, iedere avond thuis, maar tijd altijd onbekend, weekenden soms op zaterdag werken, maar verder altijd thuis.

Wat verder nog, ohja mijn vriend en ik zijn 3,5 jaar bij elkaar, waarvan 3 jaar samenwonend. Ik ben 24 en mijn vriend is 32.

Dat was het geloof ik wel......

xxx

Hoi,

Ik ben Sandra woon in Noord Holland en werk nu drie dagen in de week. De overige 2 dagen ben ik lekker thuis bij Tom. Hij is geboren op 05 oktober 2007, woog 4214 gram en was 56 cm. Inmiddels weegt Tom bijna 8 kilo en is zo een 70 cm lang.

Groetjes,

Terug
Bovenaan