Voorstelrondje; leuk idee?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!

Het is zondagochtend, rustig op het werk en ik dacht: ik lees zoveel berichten van jullie dat ik ook wel nieuwsgierig ben geworden over de persoon achter de naam! Ik begin gewoon en lees wel wie er wil volgen!!

Ik ben Joy, 27 jaar en woon in het Gooi. Samen met mijn vriend heb ik al een bijna 2 jarige zoon. Onze andere huisgenoten zijn een grote dikke kater en de oude kat van mijn ouders die inmiddels 17 jaar is en haar oude dag wil slijten in een huis met tuin. We zijn momenteel druk aan het klussen (en niet dat soort klussen!) omdat de zolder enorm is vergoot om straks een tweede kleintje kwijt te kunnen. Mijn zoontje gaat dan van de 1e naar de 2e verdieping en zo komt de "babykamer" weer vrij! Een van mijn grote dromen komt volgende maand uit: ik ga 5 dagen naar New York! Kerstcadeautje van mijn moeder en mijn zus gaat ook gezellig mee. Ik wacht nog geduldig op mijn andere grote wens: zwanger zijn van onze tweede! Wij zijn nog niet getrouwd, geldkwestie, maar hoop dat over een aantal jaren wel te gaan doen! Als we genoeg gespaard hebben zeg maar...who's next?

Groetjes Joy

Hoi Joy,

We hebben inmiddels al wat reacties aan elkaar gegeven!
Ik ben Sun, ;-) daar hou ik het even op, ben 24 jaar,getrouwd & woon bij Den haag in de buurt. Samen met mijn man heb ik een zoontje van 2 jaar. Ook wij hebben een kater, dunne dan.. ;-) 5 jaar is hij. We zijn afgelopen dec. verhuisd naar een 6 kmr woning met tuin, dus het klussen is al lang achter de rug! We hebben wel bedacht dat evt. een nieuwe aanwinst naar zolder gaat, zodat ons mannentje gewoon in de kamer naast ons blijft.. En dan zijn babykamer naar zolder & hij een nieuwe! Wat super vet dat je naar New York gaat! Daar zou ik ook nog wel eens naar toe willen! Lijkt me echt zooo gaaf! :-D Leuk dat jullie willen trouwen! Wij hebben het klein gehouden omdat we dat zelf graag wilde! En als je af en toe bedragen hoort die mensen uitgeven aan een bruiloft, vind ik wel veel te veel geld! ;-) Idd eerst lekker sparen dan je er zeker een mooie dag van maken, ja toch! Al vast heeeeeel veeeeeel plezier in New York!

Liefs MamaSun

Hoi Mamasun,

Ja gaaf he NY! Tis ook dat ik het cadeau krijg hoor want het is zoooo enorm duur! Maar buiten de bruiloft ;-) ga ik er ook voor sparen om samen met m'n vriend erheen te gaan. Lekker hoor een 6 kamerwoning! Dan hoef je je geen zorgen te maken om de ruimte. Wij nu ook niet meer maar met een strijkkamer en een logeerkamer vanwege schoonouders die in het buitenland wonen is een huis snel vol. Enne...Joy is ook niet mijn echte naam maar ik heb een niet veel voorkomende naam en met de rest van de gegevens hier boven ben ik toch een beetje bang dat ik mensen ken waarvan ik niet wil dat ze weten dat we met een tweede bezig zijn. Volgens mij ook jouw beweegreden!

Groetjes Joy ;-)

hoi meiden,

wat een leuk idee!
ik doe gezellig met jullie mee,ik ben zonnetje :)
en ben 25 jaar oud en woon sinds een jaar samen met mijn lieve vriend.
we hebben een huis gekocht in het gooi,(dus we wonen dicht bij elkaar in de buurt joy!)haha grappig.
wij hebben nog geen kinderen maar de wens is enorm groot!we wachten dus rustig af!
we zijn niet getrouwd idd ook vanwege de kosten,net een huis gekocht met nieuwe keuken enzo dus tja er moet ook gespaard worden he!

NY lijkt me ook gaaf joy!maar is idd erg duur..
ach er is nog zoveel waar ik naartoe wil in de wereld,genoeg plannen wat dat betreft.net terug uit cuba,was super!!

groetjes zonnetje

Hoi Zonnetje!
Leuk he, een "voorstelrondje"! Hopen dat de andere as mama's ook even wat neerzetten!
Wat grappig allebei in het Gooi! Als we nou een beetje gelijk gaan lopen kunnen we bij elkaar op kraamvisite hihi! Kom je oorspronkelijk uit het Gooi of ben je hierheen verhuisd?
En Cuba, wauw!! Hoe vond je het? Gaaf hoor, nu ik een kleintje heb vraag ik me af waarom we voor zijn tijd niet ook veel zijn gaan reizen maar ja, zo leefden we nou eenmaal niet. NY wordt voor mij ook het verste weg ooit. Ben weleens een paar dagen naar Mexico geweest, IPB-en met mijn zus die purser was, maar dat was een stedentripje. Dus dat telt niet echt mee ;-)

Groetjes Joy

hoi joy,

ik ben geboren in het gooi,jij ook?
ken het dus goed,haha ja wie weet gaan we gelijk lopen en kunnen we bij elkaar op kraamvisite!

cuba was echt onwijs mooi!veel gezien en ook lekker van de mooie stranden genoten.echt een aanrader!
we hebben idd bewust voor een verre reis gekozen omdat we nu nog geen kinderen hebben,en hoe de situatie volgend jaar is weten we nog niet he!hoop echt dat er dan een kleintje is of bijna komt!
was voor mij nu de 3de keer naar de caribean,en vind het gaaf,zou niet anders willen..maar ja best duur!

liefs zon

Hallo dames!

Ik doe ook graag even mee met het voorstel rondje!
Mijn naam is Saartje ;-P ik ben 22 jaar. Mijn lieve vriend is 28 jaar. We zijn nu nog maar anderhalf jaar samen. Maar we weten gewoon dat het goed zit. We hebben in April een huis gekocht in Twente. Hier komen wij ook allebei vandaan. Veel aan verbouwd, maar nu is het gelukkig op de tuin na af! Dus de kleine zou kunnen komen.
Ook hebben we een klein hondje. Ik werk zelf 29 uur, en nog 8 uur bij een gezin. Ik werk met kinderen met een verstandelijke en of lichamelijke beperking. Druk leventje dus. Ook wij zijn niet getrouwd, idd ook hier om het geld. Als we gaan trouwen willen wij ook een echte twentse bruiloft, en tja.....dat kost heel wat. Maargoed wie weet over een tijdje na hard sparen!

Groetjes Saartje.

Hallo meiden,

Goed idee een voorstelrondje. Mijn naam is Moon ;-), 36 jaar. Ben getrouwd en heb een dochter van 8 uit mijn eerste huwelijk en drie stiefkinderen (6, 9 en 11) uit een eerder huwelijk van mijn man. We wonen in het oosten van nederland. Samen hebben we nog geen kindje, maar willen dat wel heel graag. Hopelijk gaat dat lukken. Verder ben ik zelfstandig ondernemer en heb ook een klein hondje.

Groetjes,
Moon

Terug
Bovenaan