Voorstelrondje; leuk idee?

Inderdaad ook 7 oktober, spannend he?!
Ik hou me nu nog niet echt bezig met spulletjes voor ons tweede kindje .. niet voordat ik zekerheid heb. Maar ik weet wel zeker dat als ik positief getest heb ik me niet meer in kan houden en vast alle kleertjes van mijn zoontje ga uitzoeken enzo! Omdat het een tweede gaat worden hebben we dus al veel spulletjes, maar we moeten wel plek maken voor een babykamertje. Dat wordt een rommelkamertje flink uitmesten en opknappen en plek zoeken voor andere kasten/hobby spullen etc.. Maargoed, dat komt allemaal wel.
Eerst maar eens wachten op een positieve test.. (maar wat dromen en fantaseren mag altijd natuurlijk!!)

je hebt helemaal gelijk. weet ook nog niet hoe we het hier moeten doen, we hebben al vier kinderen......! Gelukkig hebben we daar nog tijd voor. Eerst maar eens kijken of het uberhaupt gaat lukken ;-)

@cojoompany balen als het weer gebeurt! Ik moet er altijd even een paar dagen over treuren en dan ga ik weer helemaal toe leven naar de volgende eisprong en NOD dag! Hoop dat jij je snel weer beter voelt............

sterkte!

Hey daar ben ik weer,

Tja we dachten echt wel op de juiste dagen geklust te hebben dus dan ist altijd wel spannend ja of nee..
nee dus :(
Maar idd, volgende week liggen er weer kansen!! ;)))

Tis er ook echt weer voor geworden, we hebben de openhaard gewoon alweer een paar keer aangedaan deze afgelopen dagen!! Moet wel erg veel nachtdiensten werken maar hopelijk tussendoor genoeg tijd voor ons samen om een broertje of zusje te kunnen maken voor onze kleine meid! ;)

Trouwens, zullen we een deel 2 openen?? zoek me rot naar jullie steeds!

Jon

Terug
Bovenaan