Voorstelrondje; leuk idee?

Kom laat ik ook eens gezellig mee doen! Ik ben Patricia, ik ben 29 en ik woon in Hoorn. Mijn man en ik hebben samen een zoontje van ruim 5,5 jaar. Mijn man gaat binnenkort fulltime als busschauffeur werken in de regio Hoorn of Alkmaar en ik werk zelf ong. 16 uur per week in een bakkerswinkel in het hartje van Hoorn. Voor degene die Hoorn kennen: op het hoekje van het Grote Noord ;-) We hebben 3 katten (allemaal dames), waaronder 1 maine coon. We zitten nu in de ronde 2 van het klussen voor een broertje of zusje voor onze kanjer.

Groetjes!

Patricia

hoi meiden!

welkom patricia leuk dat je mee kletst!

ongeduldig fijn dat je medicijnen krijgt om te boel op te wekken!en dan daarna weer verder kijken,spannende tijd maar wel fijn dat je serieus werd genomen.

kom net bij de HA vandaan en heb een door verwijzing naar de gyn.ik krijgt mw verdonkschot als gyn..en kan 10 nov pas terecht..maar ja ben allang blij want als je pech hebt sturen ze je na een jaar pas door.
maar ik ben in bijna een half jaar tijd nog maar 2 keer ongesteld geweest.dus krijg waarschijnlijk een echo om te kijken naar me eierstokken...spannend!

het is hier wel gezellig hoor meiden!
ik woon trouwens in kortenhoef..(dorpje vlakbij hilversum..)

liefs zonnetje

Het is idd leuk om met 'lotgenoten' te praten! Leuk om alle spannende ontwikkelingen te lezen!

@Moon; Ik heb mijn NOD rond 5 oktober (redelijk in de buurt! :))

@Zonnetje; vanaf het moment dat ik stopte met de pil was mijn cyclus goed, rond de 25/28 dagen. En dat is zo gebleven.

Wat ik trouwens wel gek vind is dat ik zo goed als mijn hele leven (v.a. dat ik ongi werd) enorme buikpijn en krampen had als ik ongi werd. Ik kreeg er zelfs pijnstillers (Naproxen nog wat) voor van de HA. Toen ik stopte met de pil hield de buikpijn op, heb nog wel lichte krampen maar dat is verreweg niet te vergelijken met voorheen. Ik ben aan de pil gegaan juist omdat ik veel bloed verloor, krampen had en onregelmatig ongi was. In die jaren dat ik de pil gebruikt heb ben ik ook weleens overgestapt naar een andere, je zou dus zeggen dat het niet aan de pilsoort ligt.. Herkent iemand dit toevallig?

Liefs Lunas

Hoi meiden,
Ik ben Lizz. Leuk om hier mee te lezen, en dan natuurlijk ook af en toe eens wat schrijven! Ik was al eerder actief op het oude forum, maar nu al een poos niet meer. Maar ben nu weer wat aan het 'bijlezen' omdat wij sinds juli weer zijn begonnen met proberen zwanger te raken en gaan voor ons tweede kindje. Ik ben 27 en m'n zoontje is 22 maanden. Ik woon in gelderland.
Ik merk dat ik al heel snel ongeduldig word van het wachten. Maar als ik zo hier en daar lees mag ik van mezelf echt niet klagen aangezien ik nog maar in ronde 2 zit.
Maarja.. ben ook een beetje verwend door de eerste zwangerschap; dat was in een keer raak.
Ben nu heel erg benieuwd hoe snel het zal gaan.
Heb nu mijn NOD rond 7 oktober, ongeveer.. want ben best onregelmatig ongesteld. Dus ik moet niet te snel testen.
pfff en wachten is zo moeilijk...
Fijn dat ik hier kan meekletsen.
En voor iedereen heel veel succes!
Liefs Lizz

Ik vind het een beetje een onoverzichtelijk forum, eigenlijk zou de laatste reactie op de eerste pagina moeten komen.

@Joy Jij woont dus in Naarden, leuk. Ik ga iedere dag op de fiets van Hilversum naar Naarden waar ik werk (ik woon aan de rand van Bussum).

@Zonnetje Kortenhoef is een leuk dorp, wij hebben daar ook gekeken naar een huis. Maar jij krijgt dus waarschijnlijk hetzelfde onderzoek als ik? Misschien krijg je dan ook wel eerst primolut.

@Jon, Hilversum zuid is ook een mooie buurt!

Ik ga nu lekker ontspannen winkelen in het centrum van Hilversum, misschien kom ik één van jullie wel tegen ;-)

@de rest,
gezellig kletsen zo he?
Heeft iedereen zijn huis trouwens al klaar voor mogelijke uitbreiding? Ik kan niet wachten om een mooi kleurtje voor op de muur uit te kiezen in die ene kamer :)
hahaha

Hey Ongeduldig,

Wij gaan pas echt aan de slag met een kamertje als we minimaal zwanger zijn en de 12de week zijn gepasseerd.

Ik heb wel al een kinderwagen gekocht via MP en af en toe kijk ik ernaar en denk ik: misschien zal daar op een dag ons kleintje in liggen.

Voor de rest wil ik echt nog niets kopen. Misschien lukt het wel niet en dan moet je alles weer weg doen (lijkt me pijnlijk).

Wij hebben misschien anders dan andere stelletjes besloten dat als het niet op de 'normale' manier lukt we geen verdere onderzoeken en behandelingen willen.
We zijn heel geluk met zijn tweetjes en als het niet wil lukken hoef ik in ieder geval nooit meer anticonceptie te gebruiken.

Begrijp me niet verkeerd de wens voor een kleintje is heel groot, maar als het niet zo mag zijn dan pakken we liever de normale draad weer op. Alle spulletjes weer weg doen en tegen een geverft kamertje aankijken maakt het dan toch misschien moeilijk.

groetjes s

hoi meiden,

ongeduldig,ik krijg dan bij de gyn een inwendige echo om naar me eierstokken te kijken,ben na het stoppen met de pil 2 keer ongesteld geweest.en ik denk dat ik me eisprong heb gevoeld een paar dagen geleden dus zou dan over ongeveer 2 weken ongesteld worden.heel gek eigenlijk dat ik dus wel me eisprong voel maar tja zit nu op dag 44 ofzo dus heb er 1 overgeslagen.als ik ongesteld word heb ik 3 menstruaties gehad in een half jaar..beetje weinig he!

veel plezier met shoppen!

sacha,dat is een keus die je maakt en als jullie je daar goed bij voelen prima toch!

liefs zonnetje

hallo meiden,

eerlijke bekentenis: we dachten laatst dat het al raak was en heb toen al wat positiekleding gekocht. ligt dus nu netjes opgevouwen in de kast te wachten. verder durf ik nog niet te dromen. we hebben nog wel het een en ander bewaard, maar geen kinderwagen / wiegje etc. wil niet te enthousiast zijn voor het gelukt is, nog even wachten dus.
@ Sacha: ik kan me het wel voorstellen, uiteindelijk kun je dat toch alleen zelf / samen het beste bepalen

@ ongeduldig en zonnetje: wat spannend, hoop dat alles goed is / gaat / blijkt te zijn

@ lizz: grappig ook op 7 oktober, ben heel benieuwd

liefs, moon

Terug
Bovenaan