Voorstelrondje

Hallo allemaal!

Weer 1 die een paar dagen niet keek en nu ineens het sept forum ziet!
Ik ben Priscilla, bijna 37 en 7wen 1dag zwanger van de derde. Een welkome verrassing.
Al een echo gehad met 6w2dgn want ik wist niet precies wanneer ik voor t laatst ongesteld was. Ik heb al een hartje horen kloppen!!!!
Ik woon dus in Griekenland (11jr) en werk alleen van april-okt (nu dus niet tot einde seizoen!) Ik vind t leuk om ervaringen uit te wisselen met jullie en ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap!
groetjes, mama van Ioannis 16-2-2005 Billy 28-11-2006 en??? ca. 21 sept 2008

ook ik meld me hier graag bij aan.
ben 25 zwanger van ons eerste kindje en 1 september uitgeteld.
heb vorige week mijn eerste echo gehad en heb het hartje zien kloppen,was echt super om te zien.
woon in zuid limburg

Hallo Allemaal,

Ik ben 29 en zwanger van mijn eerste. Hoera! We zijn in augustus begonnen met proberen en ben erg blij dat het  vrij vlot is gegaan. Hoor genoeg verhalen om me heen van mensen die meer dan een jaar bezig zijn of langer.....

Ik ben uitgerekend op 16 september en heb morgen de eerste VK afspraak - eindelijk! Ben nu ruim 8 weken zwanger en ben sinds de afgelopen paar dagen 's ochtends echt misselijk. Dacht nog even dat ik daaraan zou ontsnappen, maar dat was misschien wishful thinking... Naja, hoort erbij hè! Nu voelt het tenminste dat het echt is.

Leuk om hier zoveel aanstaande moeders te ontmoeten. Het is zo raar als bijna niemand het nog weet.....en hier kun je tenminste je ei kwijt!

groetjes
Staartmees

Ik zal me ook eens voorstellen.
Ik ben Saskia, 34 jaar en zwanger van ons tweede kindje. Ben 2 sept. uitgeteld.
Ons dochtertje heet  Merel en is 3 jaar.
Het heeft lang geduurd voordat ik zwanger werd, zo'n 2 1/2 jaar.
Het laatste half jaar zijn we hulp gaan zoeken in het ziekenhuis.
Eerst cyclussen volgen en zaad nakijken. Bleek het alletwee niet optimaal te zijn.
Na een antibiotaca voor hem en 2 cyclussen wachten heb ik vol goede moed een afspraak gemaakt om te gaan starten met IUI.
Deze stond voor maandag voor de kerst gepland, dan zouden we met hormenenspuiten gaan beginnen.
Was het niet meer nodig!!!
Ik was namelijk 5 weken zwanger!!
Gek, wel gewoon een 'menstruatie' gehad.
Hadden het echt niet verwacht, de vertiliteitsarts ook niet...
Zo zie je maar, TOEVAL BESTAAT  

Alle meiden, gefeliciteerd met de zwangerschap en ik hoop dat we veel aan elkaar zullen hebben.

Hallo Allemaal,

Ik zal me ook even voorstellen, Mijn naam is Durkje, woon in Friesland en ben zwanger van mijn derde kindje, heb al een zoon Rick 07-06-03 en dochter Ineke 19-07-04. Ben zelf nu 26 en weet nog niet hoever ik ben omdat het nogal moeizaam is gegaan.
Dacht nl dat ik nu 8 weken zou   zijn maar na bloedverlies echo gehad en bleek dat ik twee vruchtzakjes had 1 met een kloppend hartje en 1 leeg met stolsels. Moet over 2 weken terug komen en dan weet ik meer over de uitgerekende datum.

Groetjes Durkje

Hallo,

Ook ik wil me even voostellen.
Ben Esther en kom uit de randstad.
Ben 31 jaar en nu zwanger (10wkn) van de tweede.
Mijn eerste kindje is een lief meisje van bijna 2 jaar.
Een echte ram, die met haar driftbuien, haar moeder of tot wanhoop leid of zorgt voor een enorme lachstuip.
Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad en alles loopt volgens schema.
Ben uitgerekend op 1 september!

Groet,

Esther

Hallo allemaal!!!

Ik ben plukdedagmama..  27 jaar en zwanger van de eerste! Zit nu in de 7e week en voel me nog heerlijk. Durf het wel nog steeds niet te geloven.. ook al ben ik toch echt al 3 testen verder haha. Gisteren gestart met moeders voor moeders.  
Iedereen gefeliciteerd met  de zwangerschap en dat we maar veel steun aan  elkaar kunnen hebben!!!
Groetjes  

Terug
Bovenaan