Vorige week een mk gehad en nu toch een paar vraagjes...

@  Milou: GEFELICITEERD meid, echt helemaal gewelid voor jullie. Ga er maar lekker van genieten!!

@ An: Ik duim voor je. Hopelijk mag iedereen zich aansluiten bij januari of februari mama's!!

Verder weinig nieuws eigenlijk. Ik zou volgens mijn berekening donderdag met hemelvaart  mijn ei moeten hebben gehad... helaas geen teken van een "ei" potverdrie... had er zo op gehoopt, dat ik nu eindelijk weer regelmaat heb ik mijn cyclus. De miskraam is gebeurt op 15 februari en heb eigenlijk nog maar 1 keer een echte ongesteldheid gehad (op moederdag).... Nu maar hopen dat mijn "' ei"'   niet te lang wegblijft... Ik moet ook niet gaan denken en op alles letten ander word ik echt gek... gggrrrr.

Hopelijk is hij gewoon een paar dagen te laat en niet een paar weken, zoals de vorige keren.

Liefs SanPap

Hey meiden,

bedankt voor jullie berichtjes.

Zit hier met zo`n dubbel gevoel, ben echt heel blij maar ook weer heel bang. Schommel de hele tijd heen en weer.
Wil me nog niet te erg verheugen, maar onbewust doe je dat toch wel. Wat zou ik blij zijn als ik in elk geval over 2 weken die echo kan krijgen. Pffff.

SanPap, ik had via matcare.nl ovulatietesten betsteld, gaf mij echt een stuk rust, omdat mijn cyclus ook helemaal in de war was.

Liefs Milou

@An,

Ik zal voor je duimen!!!

@ Lientje, ik vind het zo rot voor je meid. Soms voel ik me een beetje schuldig omdat we hier allemaal zo ontzettend zitten te hopen op het wondertje en ik dan wel opeens met goed nieuws kom.

Hopelijk snel allemaal een positieve test in de handen!

Helaas, gisteren zijn de rd's gekomen. Precies op dag 28 (mn lichaam lijkt weer op orde na de miskraam)
Op naar de volgende ronde. Het was wel een enorme teleurstelling dat de rd's zijn gekomen. WE hebben een actieve klusperiode gehad.

Groetjes AN 1974

Hee An,

Wat enorm balen, maar ik vrees dat het hier precies hetzelfde verhaal is...
Morgen verwacht ik de duiveltjes, bah!!! Ik heb  bruinverlies, dan weet ik genoeg.

Mogen we weer samen verder, ik hoop dat we de volgende ronde iets anders kunnen zeggen!!!

Liefs Lientje

Hoi meiden,

Ben ik ook weereens.

Milou, hoe gaat het met je?
Alweer een weekje verder he. Voel je je goed?
Over 2 weekjes mag je als het goed is voor een echo gaan toch?
Hoop zo dat jullie dan goed nieuws te zien en te horen krijgen.

Lientje, balen meis van je ongi.
Moeilijk he. Je wilt zo graag en als je ongi dan toch weer doorzet baal je ontzettend dat je weer 4 weken langer moet wachten op een evt zwangerschap.
Hopelijk geeft jullie vakantie je toch rust en ook afleiding.
Kop op.

An1974, jammer dat ook bij jou je nod is doorgezet.
Wel goed om te weten dat je cyclus weer mooi opgang is nu. Erg belangrijk ook.
Op naar de volgende ronde meid waarin je hopelijk wel zwanger mag raken.

SanPap, is je ei inmiddels geweest?
Werk je met ovulatietesten omdat je precies kon vertellen dat je je ei nog niet had gehad?
Dat zou mij denk ik toch ook wel meer zenuwachtig maken hoor als ik met testen zou werken want dan weet je precies of je hem hebt gehad of nog niet. Alhoewel ik ook al weleens heb gehoord  dat niet alle ovutesten even goed werken.
Nou ik hoop voor jou in elk geval dat je je ei wel hebt gehad inmiddels en dat je cyclus gewoon netjes blijft want als die zo ongelijk is weet je ook niet waar je aantoe bent.

Mati, meis hoe is het met jou?
je bent erg stil?
Hoop dat alles goed met je gaat.

Mijn nod komt er weer aan. Zou tussen een vrijdag en volgende week maandag ongesteld moeten worden.
Ga er ook maar gewoon vanuit dat ik dat wordt want dan is de telleurstelling in elk geval niet zo groot.

Meiden, fijne dag nog he.
Geniet van het lekkere weertje.

Liefs, Nathalie

Hoi Nathalie,

Momenteel gaat het niet zo lekker. Voel me zo onzeker en bang. Heb helemaal geen klachten, alleen een beetje pijnlijke borsten en af en toe moe. En dat maakt mijn onzekerheid alleen maar erger. Gisteren de hele dag zitten mokken, had helemaal geen honger (daarvoor wel), dus was er al helemaal van overtuigd dat het allemaal weer misgaat.
Vandaag zit ik al weer iets beter in mijn vel. Heb de verloskundige gebeld, 29 juni mag ik daar langs. Hoopte eigenlijk dat ik nu al een echo mocht, maar ze gaf al aan dat daar weinig op te zien is, met 7 weken klopt het hartje pas. Dus ga nu volgende week vrijdag. Heb op het zwanger zijn forum een berichtje geplaatst, met de vraag of er meer mensen zijn die echt geen klachten hebben. Gelukkig ben ik niet de enige, dat stelt me wel meer gerust.

Klinkt gek, maar hoop dat ik snel elke ochtend boven de pot hang, dan heb ik voor mijn gevoel iets meer zekerheid.

Hoop ook dat jij dit weekend goed nieuws komt brengen!

@lientje,

Echt shit meid dat de RD`s weer gekomen zijn, weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Alleen: ga vol goede moed gewoon de volgende ronde, ook bij jou zal snel het wonder weer geschieden!

Liefs Milou

Terug
Bovenaan