Vraagje over cyclus

Hoi hoi,

Hahaha grappig ik zit net in ronde 3 ook.
Heb 5 dec me spiraaltje laten verwijderen door de arts.
Mijn cyclus kwam gelijk goed op gang met 28 dagen en de laatste 26 dagen en daar ben ik van uitgegaan ... en klopte ook wel want heb me eisprong ook gevoeld.
Ik heb wel last van me buik best erg maar veder niet echt meer.
Had alleen last in dec van de hormonen enzo dat dat nu weer anders is daarna eigenlijk niet veel last meer gehad alleen met me eisprong en met me ms ....
En nu wel last al 2 dagen .. klinkt gek maar hoop dat die klachten niet voor niet zijn dus ben er wel een beetje blij mee.
Zal erg leuk zijn als het allebij tegelijk raak is zijn we nog op de zelfde dag uitgerekend ook.

Liefs babygirl

Hey,

Ja stel je voor:)
ZOu wel grappig zijn,kunnen we tegen mekaar wat zagen over hoe slecht we ons op sommige momenten wel voelen,en op het laatste hoe die dikke buik in de weg zit:)
Weet nog bij men eerste,ben bevallen op 35 weken en weet nog als ik 30 weken was dan was men buik zo dik dat ik zelf men schoenen niet meer kon aandoen en zo:)
Dus hoop ergens dat hij deze keer niet zo dik word maar ja hoort erbij he.
Wachten duurd zo lang he maar we zijn weer avond dus morgen weer een dagje voorbij,waneer denk je dat je gaat testen,ga je wachten tot na je NOD?
Liefs orchi

Hey hey,

Ik denk niet dat ik zou kunnen wachten heb het er nu al moeilijk mee hihi.
Heb een test liggen van de kruitvat kan 4 dagen eerder als het goed is even kijken of ik het vol hou en anders doe ik maandag denk ik een test... pff nog 7 dagen brr krijg de zenuwen hihihi.
Hoe oud is je eerste..? en jij?
Sorry als ik het zo vraag ben nieuwschierig.
Ik ben 21 en wordt de eerste.
Als je zwanger bent hoe ga je het dan ouders enzo vetellen??

Liefs babygirl.

Hey,

Mijn eerste is nu   17 maand:)
Ikzelf ben er nu 24.
En ja denk mijn moeder gewoon zeggen aangezien ik daar niet een heel goede band mee heb,mijn vader is in augustus overleden,had daar wel een goede band mee.
Ga ook even een banner maken:)
En volhouden e jij:)
liefs orchi

Haha is dezelfde :)
Grappig,had op een andere site geprobeerd maar die kon ik niet plaatsten dus is het deze maar geworden :)
Liefs orchi

hehehehe ik ben alweer negen weken zwanger! hartstikke gaaf! ik voel me ook hartstikke goed! alleen dan hartstikke moe zo nu en dan! en dan val ik ook echt wel in slaap op de bank! hihiih Verder doe ik het lekker rustig aan en besteed mijn klusjes uit! hihihi

Ik spreek je

X

Terug
Bovenaan