vragen jullie je ook wel een af of iedereen echt is?

Weten jullie nog? Toen we net zwanger waren? Die man met die fetisch dat hij de dikke buiken van vrouwen wilde voelen? hahahahaha en een vuil commentaar dat die man kreeg van ons vrouwen vol hormonen!

Maar dit soort mensen leest inderdaad mee.

quote: mama van marielle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-07-2007 19:37:46'));

Weten jullie nog? Toen we net zwanger waren? Die man met die fetisch dat hij de dikke buiken van vrouwen wilde voelen? hahahahaha en een vuil commentaar dat die man kreeg van ons vrouwen vol hormonen!

Maar dit soort mensen leest inderdaad mee.

Helaas was ik er toen nog niet bij, ik zou de dag van mijn leven gehad hebben. Zelfs nu kan ik wel een paar dingen verzinnen die ik tegen zo iemand zou willen zeggen.

Ik vind het gebruik van een andere naam en het niet prijsgeven van 'privégegevens' totaal geen probleem, maar misbruik maken van wat er op een forum geschreven wordt zou ik wel heel erg vinden. Neem het voorbeeld van laatst: dat rare berichtje op één van de babysites. Waarschijnlijk een of andere puber die grappig wil zijn, maar toch, je voelt je er toch niet happy bij! Dus laten we maar hopen dat iedereen hier 'echt' is!

Jeetje... Ik geloof echt dat ik niet goed aan het opletten ben met lezen!
Ik ben nog helemaal geen gekke dingen tegengekomen, geen tegenstrijdigheden of iets in die trant... En ik maar denken dat ik zo goed op aan het letten was met lezen!
Maar Sol is pas 5 maanden, dan mag ik de hormonen nog als excuus gebruiken voor onoplettendheid en vergeetachtigheid toch?
Overigens gebruik ik ook pas sinds een paar weekjes mijn dochters naam en mijn eigen naam. Ik was het opeens zat om over "mijn meisje, baby, dochter"etc te praten. Wel zo makkelijk dit! Foto's plaats ik alleen niet. Heb er wel laatst twee op het februari forum gezet omdat die natuurlijk niet openbaar is, voelt toch prettiger wat dat betreft!
Verder ga ik gewoon verder met iedereen geloven. Ik kan niet achterdochtig blijven, dat is niet echt mijn stijl en bovendien te vermoeiend haha!

Er is er voor mij op dit moment ook maar een hoor en verder let ik ook niet zo goed op. Veranderende namen kom ik idd ook wel eens tegen, maar ja, de meesten die hier schrijven, zijn volgens mij wel "echt".

Haha jeetje ieloon! Ik word helemaal nieuwsgierig van je,  het wordt bijna een soort cluedo nu... Wie is de neppert haha! Ik ga toch kijken of ik haar (of hem ) kan vinden... Zo houden we het extra spannend op het forum !

Terug
Bovenaan