vragen jullie je ook wel een af of iedereen echt is?

Hier een vieze man, gnagnagna, nee hoor, maar wel even biechten:

Nou ik ben ook echt maar plaats dus net als Veerle en Dionne geen foto's (ook omdat ik trouwens geen digitale camera heb).

Mijn verhalen zijn ook echt, en mijn naam ook (tweede naam), maar SORRY SORRY SORRY de naam van mijn dochtertje niet. Mijn vriend zit in de IT en heeft nogal te maken met internet e.d. en voordat ik besloot dat ik mee wilde typen (ik las al wel; mee) heeft hij gevraagd of ik dat onder een pseudoniem voor onze dochter wil doen zodat zij niet na te zoeken is (daarom hebben wij ook geen baysite, helaas soms want vind die zelf erg leuk).  En zijn naam niet wil noemen. Ook omdat ik best privé dingen typ (o.a. over mijn angstaanvallen die ik heb gehad). Ik respecteer  het van miujn vriend  maar voel me er regelmatig schuldig over naar de andere dames die wel de echte naam van hun kindje vertellen. Ik voel me dan erg paranoïde, maar mijn vriend heeft me wel een beetje bang gemaakt.

Overigens ben ik makkelijk op dit forum te traceren door mensen die mij goed kennen, want al mijn verhalen, twijfels en reacties zijn gewoon echt en eerlijk, maar ik moet bekennen dat ik tegen jullie soms eerlijker ben dan tegen vage kennissen over  hoe ik mij voel/hoe het gaat/mijn ideeën en twijfels. Zo weet niet iedereen in mijn omgeving hoe zwaar mijn zwangerschap echt was en de meeste van jullie wel.
"Lotta" was trouwens tot een week voor de bevalling de naam die we hadden voor ons meisje. Ik wil vwel heel graag naar de volgende meeting komen, dan is het wat mminder openbaar.

Ik voel me heel schuldig maar het lucht wel op.
Zijn jullie nu boos of teleurgesteld? Eerlijke reacties graag.

En mijn persoon is echt helemaal echt hoor, en mijn naam en leeftijd en alles!!!!!
gr Irene

als je je naam niet prijs wil geven is dat je grootste recht!daar hoef je je echt niet schuldig over te voelen hoor.ben je mal.
ik gaf in t begin ook heel voorzichtig een andere plaats als woonplaats,maar ik heb nu verder niks meer te verbergen,zelfs al zouden er bekenden meelezen.
waar in dit topic op gedoeld word is dat bv mariska van 23 geen vriendinnen heeft en werkeloos de hele dag achter de computer zit,vindend dat ze heel veel verstand van kinderen heeft en het leuk vind om zich voor te doen als martine van 31 met 3 kinderen,die weleens aan de kersverse moeders hier  zal gaan vertellen hoe t hoort.
of met sterke verhalen komt om aandacht te krijgen.
of nog erger;henk van 53, en gescheiden,die het wel spannend vind om hier tussen de vrouwtjes mee te kletsen.
type 1 ben ik op andere forums weleens tegengekomen,type 2,daarvan wil ik niet weten of ik ze weleens ben tegengekomen.
en voor de rest:al is 1 van jullie maxima met vragen over ariane;wees welkom onder welk pseudoniem dan ook

Ik ben het helemaal met kari eens, hoor. Echte namen of niet, als je wel echt bent, is er toch niets aan de hand. Het gaat idd hier om mensen die niet moeder zijn of die hele sterke verhalen ophangen die niet waar zijn. Tegenover mij hoef je je niet schuldig te voelen omdat ik wel de naam van mijn dochter gebruik en jij niet. Daarvoor moet ieder voor zich kiezen. Ik ben nou alleen wel nieuwsgierig naar de volgende meeting .

Groetjes Ilona

Moet eerlijk zeggen dat ik nog niet zover had gedacht, ben altijd erg goed van vertrouwen(te goed is in vele gevallen gebleken....), maar ook ik ben echt hoor! Als je op de foto van Sophie drukt krijg je mijn hyves te zien....In werkelijkheid heet ik alleen Marie-Anne ipv Anne, een naam die niet heel vaak gebruikt wordt en daarom ook wat makkelijker herkenbaar is voor mensen.  Ook ik heb altijd geleerd niet al je persoonlijke gegevens en informatie "zomaar"prijs te geven vandaar dat ik een beetje sjoemelde met mijn echte naam.
 Ga wel verder onder Anne gewoonweg omdat die makkelijker te typen is hahaha.

Groetjes Anne, mama van Sophie

Ik ben ook helemaal echt hoor, maar snap het wel van anderen als ze zich liever een klein beetje geheim houden.
Snap alleen die mensen niet die er zo misbruik van maken.

groetjes Mieke

Hoi Irene (en andere uiteraard),

Nee hoor, helemaal niet boos en teleurgesteld! Heel begrijpelijk. Heel verstandig ook. Ik doe het zelf niet omdat ik het toch niet volhoud, maar ik begrijp je volkomen. Iedere leerling die mij opzoekt, kan mijn hele leven ook zo vinden. Nu woon ik in een dorp en is alles toch een open boek, maar of het altijd handig is...?!

Overigens heb ik mensen ook al wel eens op tegenstrijdigheden betrapt. Maar goed, of dat gewoon vaag opgeschreven is of dat sommige mensen dingen schrijven voor aandacht?! Geen idee!  En plotseling een andere naam ben ik ook al wel eens tegengekomen, haha.

Groetjes,

Eveline

Nou, ik ben ook helemaal echt en wie ik zeg dat ik ben :) (lekker makkelijk te controleren voor jullie zo, maar niet heus,    hihi). Ik vraag me ook wel eens af of er misschien mensen tussen zitten die zich als iemand anders voordoen, maar ik zou niet weten wie. idd, de meeste namen heb ik nu al zo vaak langs zien komen, kan me niet voorstellen dat iemand er lol in heeft om ons zo lang voor de gek te houden. En dat sommigen voorzichtig zijn met hun foto's, namen en woonplaatsen enzo, dat vind ik helemaal begrijpelijk. Dat is iets anders dan je voordoen als iemand anders.

Wel vergeet ik soms dat dit een openbaar forum is, er lezen vast 10-tallen (zo niet honderden) mensen mee (ook niet mama's), die nooit iets schrijven. Maar ach, ik zit er niet zo mee. Ja, mensen kunnen mij makkelijk traceren, maar ik sta ook met naam en adres in het telefoonboek (maar oke, daar staat niet mijn levensverhaal bij, is toch anders).

groetjes, paulien

Terug
Bovenaan