Vreemd !!!!! spoedoproep!!!!

hey jarber,

vandaag bij de verloskundige geweest,krijg 11 februari de termijnecho! dus nog 5 weken geduld! kijk er wel erg naar uit hoor! kan niet wachten.

hoe is het met jou??

xxx

Hoi Mier,

Ooooo meid wat spannend. Tjeempie en ja dan duurt wachten inderdaad lang ja ... pfff .....

Maar goed , hier gaat alles zijn gangetje , behalve dan dat ik in mijn vb dagen zit en mijn ventje is strontziek, heeft hoge koorts ..... Dus tja dat wordt pas volgende   "maand"klussen , maar ja joh kan die lieverd ook niets aan doen .... hihihih

Helaas maar waar .....

Oooo meid ben wel heel nieuwsgierig hoor .... ik vind het echt zo onwijs leuk voor je ...

Kan je nagaan en dat terwijl ik je nog nooit heb gezien ..... hihihihihi

Nou eh tot schrijfs enne grz
ber

hoi jarber,

wat ontzettend lief van je!!

das balen dat je mannetje ziek is zeg! grieperig of niet??
zaadjes kunnen 3 dagen overleven dus effe goedplannen misschien

in welke provincie woon je eigenlijk?? ik in brabant!!

xxx

Hoi Mier,

Tja wat kan ik zeggen ben gewoon heel lief ... hihihihihi nee hoor ,alle gekheid op een stokje... ik leef gewoon altijd heel erg met iedereen mee, kan je wel zeggen das niet altijd goed hoor.....

We moeten denk ik inderdaad gewoon ff goed plannen..... En anders dan niet , dan komt het er de volgende keer meer van ...

Ik woon in Zuid Holland samen met mijn lieve mannetje , 2 lieve ,maar donderstenen van katten, en een mega grote maar lieve hond ...

En jij ?

Grz Ber

hey jarber,

woon dus in brabant! samen met mijn vriend,geen huisdieren want ik ben allergisch!

waar woon je ergens in zuid holland?? ik heb in strijen gewoont,ken je dat?

xxx

Hoi Mier,

Brabant ooo das zo mooi, ik heb een nichtje in Noord-Brabant wonen, Woudrichem, das ook een heerlijke plaats ....

Strijen ken ik inderdaad ook ja ... Ik woon in sgravenzande , dat ligt tussen hoek van Holland en Monster/Den haag in.

Das ook een heel mooi kustplaatsje ... lekker dicht bij het strand en ook nog bos .. Dus das helemaal fantastisch.... Vooral als je een hond heb hihihii...

Tjeempie dat lijkt me verdomd lastig , allergisch voor dieren.. had je wel graag dieren gehad willen hebben.....Of hou je dr sowieso niet van...?

Ik ben soort van opgegroeid met beesten , dus ik zou mijn leven niet anders kunnen voorstellen. Heb ook nog paardgereden 18 jaar ,maar daar ben ik mee gestopt vanwege de financien ( we zitten nl elke maand met ons hondje bij de dierenarts)
Dus tja dat gaat aardig in de kluiten lopen ...

Maar goed wat een lang verhaal weer hihihihi

Grz en xxx Ber

woudrichem ken ik wel! ik woon tussen breda en roosendaal!
woon er heel leuk en het is heel gezellig hier
ik heb tot mijn 10e in zuid-holland gewoont! en nu al 17 jaar in brabant!

ik vind sommige honden wel leuk hoor dus soms dan vind ik het wel jammer,maar ja ik weet niet beter want ik heb al vanaf jongs af aan astma en ben allergisch dus ...ach ja tis nu eenmaal zo en zolang ik me niet met dieren met haar confronteer dan heb ik het niet benauwd dus dat is dan ook wel weer fijn hahaha!

xxx

Hoi Mier,

Ja woudrichem is zon mooi plaatsje, altijd als ik daar kom geniet ik ervan.... Ik moet je eerlijk zeggen ik zou ook wel daar of in Gelderland willen wonen..... heerlijk die bossen en die zandverstuivingen en gewoon de natuur, mooie boerderij ... mmmm heerlijk.... ik zwijmel helemaal weg hihihihi

Tjeempie astma , het lijkt me dan inderdaad heel erg benauwd...... Maar ja als je dat inderdaad weet kan je je voorzorgsmaatregelen nemen toch .,....

Wat voor hobbies heb jij ...... ...

Ik : genieten van de natuur , scrapbooken, paarden , mijn diertjes verzorgen en natuurlijk mijn ventje verwennen ... ( hij staat naast me dus ik moet ff lief zijn hihihihihihihi)

Maar goed en verder soapies kijken, filmpjes cabaret en romantisch....o ja en spelletjes doen ... monopoly/ risken etc ..

Nou doeg xxx Ber

Terug
Bovenaan