vrijdag iui, gisteren eisprong????

hallo damens

ik heb afgelopen maandag een echo gehad om mijn ei te meten. volgens de gyn waren ze ( 2 ei ) 14.mm ik had deze gyn nog nooit gehad en ik had er meteen een naar gevoel bij. ze keek me niet echt aan en ze vond dat ik de volgende keer op dag 10 moest komen voor echo.
maar bij mijn iui 1 ben ik op dag 11 geinsimineerd. dat betekend als ik op dag 10 kom dat ik dan te laat kan zijn.???

maar goed nu loop ik 2 dagen achter volgens de gyn en heb morgen ( vrijdag ) iui 2 maar ik denk dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad. ik heb net gebeld met het zh maar ze zeggen dat dat goed is????? maar een ei leeft toch maar 12 + uur.
volgens haar 24 uur.
ik denk dat deze iui verloren gaat maar toch moet ik hem laten doen.
wie heeft dit ook wel eens gehad.

x kim

Hou hummer,

Vaak heb je na eisprong binnen 24 tot 36 uur de IUI.
Dus dan ben je toch nog niet te laat?
Het kan ook verschillen per maand je eisprong.
Ik had deze maand ook een dag eerder in mijn cyclus de 2de iui.Ligt maar net aan je cyclus.

Ze zullen het toch wel weten in het zh??
Je moet wel een beetje vertrouwen erin hebben wat ze zeggen.Al kan ik mij heel goed voorstellen hoor dat je er onzeker over bent of het niet te laat is.

Je kan anders toch ook even een ovulatie test doen?Dan zie je of je 2 strepen hebt en dus ovulatie eraan komt.

x Suusje

he suus

ja dat is ook een mogelijkheid.
maar ik denk dat mijn ei gisteren is gesprongen. voordat ik de prenyl moest spuiten. ik voel dat namelijk erg goed.

maar net zoals je zegt ik moet er meer vetrouwen in hebben.

x kim

Hoi,

Ja ik voel het ook altijd,maar je hebt toch op tijd de echo's gehad.Je kan ook de voortekenen voelen??
Je ei groeit 2mm per dag.

xsuusje

kan het niet zijn dat je ook wel eens een eisprong krijgt als je ei nog niet volgroeit is.? normaal loop ik op de dag nauwkeurig en nu ben ik 2 dagen te laat.

ik kan er wel alles over bedenken maar dat heeft ook geen zin. ik ga zo gewoon even een ovu test halen

x kim

Nee volgens mij niet hoor.
Ze hebben het toch bijgehouden?
Ik zou als ik jou was proberen je niet zo druk te maken.Je maakt jezelf gek zo.

Doe indd. een ovulatietest mischien kan je dat bevestiging geven.

Succes.

x

nou gek maak mezelf niet zo snel. ik ben wat dat betreft erg stabiel. ik heb een eigen bedrijf , ik sta vind ik zelf met beide benen op de grond. ik zou het alleen zo zonde vinden als deze iui voor niks gaat zijn.
en wat ook zo frustrerend is is dat je vanuit elke hoek wel een ander verhaal hoord dus ik denk dat ik daarom wat onzeker ben geworden wat betreft deze iui.
xkim

Hoi Kim,

Ik heb ook wel 's gedacht dat ze te laat waren met een IUI maar uiteindelijk kon de arts zien dat het eitje pas zeer recent (enkele uren) ervoor gesprongen was, terwijl ik toch echt een dag tevoren de ovulatiepijnen had gevoeld. Met de IUI is ook de enige keer geweest dat ik ovulaties kon voelen. Anyways, lang verhaal kort makend, het kan zijn dat het lijkt alsof het eitje eerder springt dan het springt, maar over het algemeen zitten de artsen wel goed.
Succes morgen!
Esk

Terug
Bovenaan