vrijdag iui, gisteren eisprong????

mijn pc doet raar dus stuur nog maar bericht.

maar ik heb het advies van suus opgevolgd en heb er een ovu tegen aan gegooid. er was een duidelijke 2de streep dus mijn ei komt eraan. als de 2de streep lichter is dan is je sprong geweest toch? of het duurt nog even dan?

damens bedankt x kim

Succes vandaag en ik hoop dat de eerdere krampen geen eisprong bleken te zijn en je goed op tijd bent!

Ik heb wel ervaring met ovutesten: ze worden eerst steeds donkerder, dan heel kort lichter en dan gaan de strepen bijna weg. Tenminste het licht er een beetje aan van welk merk. De kruidvat blijft altijd een streepje staan, sommigen anderen verdwijnen helemaal.

gr.
Wensers

Lees trouwens net op nu.nl dat het blijven liggen na een IUI de kans met maar liefst 50% vergroot.

http://www.nu.nl/algemeen/2112394/blijven-liggen-kunstmatige-inseminatie.html

Dus.. vraag of je nog even mag blijven liggen!
gr.
Wenser

hoi wenser

volgens mij mag ik ook even blijven liggen. dat was de vorige keer in ieder geval wel zo. iets van 15 min.

mijn vriend is nu zijn zaad weg brengen, ik hoop dat het goed is want we hebben gisteren gemeenschap gehad. ik weet dat we dat beter niet konden doen maar ja de rest hoef ik jullie niet uit te leggen hihihihiihi.

om half 12 weer in het ziekenhuis zijn en dan kunnen de wachtweken weer beginnen ppfffppff.

liefs x kim

Hoi kim,

Spannend vandaag weer de grote dag.
Het klopt dat de streepjes van ovu test gelijk moeten zijn.Ze moeten dus beide even donker zijn dan heb je de piek en verwacht je binnen 12 tot 36 uur je eisprong.
Ben je nu een beetje gerustgesteld nu je het advies hebt nagevolgd?

Vandaag dus weer spannend.Gister toch extra geklust las ik hahaha.Ik heb het bij 2de iui zelfs nog de dag zelf gedaan na IUI zeg maar hahaha voor de zekerheid.
Ik moet altijd een half uurtje blijven liggen.Bij deze laatste keer zelfs op mijn re-zij,omdat hier mijn ei sprong zeg maar.Hadden hun de theorie dat de zaadjes dan minder hoefde te zwemmen haha dus ik heb advies opgevolgd.Moet nu nog 4dg wachten.Pffff vreselijk ik slaap slecht voel van alles.
Vreselijk die onzerheid.

Nou meid heel veel succes voor zo en dan voor de w8t weken.

Gr suusje

he suus

zo het zit er weer op ( in ). ondanks dat we gisteren toch sex hebben gehad had mijn ventje 70 % beweegelijk van de 28 miljoen. erg goed dus!!
ik had gisteren 2 duidelijke strepen dus je advies heeft me zeker gerustgesteld.

ik zal hard voor je duimen de laatste 4 dagen. heb je een voorgevoel of je ongi eraan komt of zwanger bent?

x kim

Terug
Bovenaan