Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ja ik heb even op die site gekeken en ik ben 15 min blijven liggen.
heb jij ook die 3d bevalling bekeken op die site die jij aangaf. jeetje dat is best heftig als je het zo ziet.
Een bevalling lijkt echt erger dan het is, tuurlijk doet het pijn, maar da tis ook niet gek als je erover nadenkt, maar je weet dat het maar effe is. Dus jezelf er neit te druk over maken, echt neit doen.
Fijn dat mijn advies je enigszins gerustgesteld heeft.
Het is nu alweer achter de rug.Spannend hoor ga je ook weer de w8tweken in.Dat vind ik het ergste.
Ben blij dat het er weer bijna op zit voor mij.Voor mijn gevoel heeft het een eeuwigheid geduurd die 2wk.Ben wel erg bang nu voor de teleurstelling.
Ik voel mij nog niet anders dan anders.Zo nu en dan krampen en de bekende pijnlijke borsten.
Wil ook geen hoop hebben,omdat de teleurstelling dan nog meer aan komt.Ik voel mijn ongi ook pas echt op de dag zelf aankomen.Dus het komt bij mij altijd heel onverwachts en dan als het erg is heb ik onwijze krampen.
Iedere dag ben ik nu nog blij dat ik het nog niet ben geworden.Denk dan zo het is weer een dag later.We zijn weer bijna bij de dinsdag.
Vanaf morgen kan het komen. Vorige maand was het ook exsact 11dg na iui dat ik ongesteld werd dus dat is morgen.
Pffff blijven jullie voor mij duimen meiden??
Thanxs meiden voor support.
Totnu toe nog geen NOD.Wel al de bekende krampen aantal dagen.
Pffff vind het wel weer slopend hoor dat wachten.
Hoop dat ik nu 3dg nog niet ongesteld worden.Aankomende dinsdag is het 2wk na iui en mag ik testen.
Bij vorige iui werd ik op deze dag van cyclus ongesteld. De dag is nog niet om,maar ik hoop dat ik het niet wordt.
Nou helaas is zojuist de duivel weer gearriveerd.
Voel mij weer zwaar k#t,sorry voor taalgebruik,maar teleurstelling valt toch weer tegen.
Straks maar even bellen naar zh voor afspraken volgende iui.