vrijdag iui, gisteren eisprong????

Hoi springkikkertje,

Wat bedoel je met meer hormoon spuiten zetten.Ik heb namelijk ook iui met pregnyl gehad.
Kreeg alleen de pregnyl en 2dg later de iui, verder geen spuiten gehad.Dus snap niet precies wat je bedoeld.
Helaas gisteren weer ongesteld geworden dus poging 3iui is mislukt.

Hoe bedoel je dat vorige keer de iui met spoed gehad hebt als je pregnyl spuit zet heb je toch binnen 36/48 uur je eisprong?Ze houden dat toch ook in de gaten met de echo's door je ei op te meten?

Gr suusje

hallo suusje ik heb nu eindelijk meer dudelijkheid ik begin met mijn volgende cyclus met prugnon spuiten en nog een andere ben ff de naam kwijt en tegen de tijd dat ik eisprong heb moet ik weer pregnyl spuiten! over die 1ste iui:ik was bij de gyn en zij konden zien dat ik binen 24 uur eisprong zouw hebben dus de volgende dag hebben zij de uiu gepland! ik zat toen nog allen maar aan de clomid helaas heeft die ronde niks uitgehaald! ik hoop dat het de komende ronde raak is en anders gaan wij nog 1x uiu doen en als dat niks wordt ggan wij over tot ivf. jammer dat bij jouw ook niet is gelukt! maar blijf de moed erin houden!!! hoe vaak gaan ze bij jouw nog iui doen? groetjes xxx jes springkikkertje

hoi springkikker,

Ik heb nu 3x iui gehad, 2 keer in spontane cyclus,1 keer met puregon.Nu nog 1x met puregon en dan 2x met alle hormonen.
Hoeveel iui's heb jij in totaal dan?
Wat is bij jullie de oorzaak dat het niet wil lukken?

Gr suusje

Terug
Bovenaan