vrijdag iui, gisteren eisprong????

Shit, shit, shit, zwaar kl#te zeg! Kan me voorstellen dat de teleurstelling nog groter is dan normaal. Hadden jullie nou IUI nog zonder hormonen? Sterkte vandaag!

Hoi,

Ja is zeker iedere keer groot.Verbaas mij ook iedere keer hoeveel teleurstelling een mens aan kan.
Dit keer was zonder hormonen.Nu voor 3de iui,pregnyl hormoon spuiten.

Hey meis, veel sterkte weer met deze teleurstelling. Wat een rotbegin van je dag... Ik had gisteren wel een beetje hoop toen ik las dat er nog niks was gearriveerd.
Dapper dat je gelijk weer door kijkt en ik hoop dat de hormonen de volgende keer het verschil zullen maken.

Kop op meid en een knuffel van mij

Wenser

Dankjewel wenser voor medeleven.
Kwam vanmiddag in eerste instantie nog een vreselijke teleurstelling bij.Dacht even dat onze wereld instorte.
Toen ik naar zh belde en vpk vroeg of mijn mannetje ziek was geweest zei ik ja.Mijn vriend is onwijs verkouden geweest en heeft waarschijnlijk 1dag koorts gehad.Vpk vertelde toen direct dat we 3mnd nu geen iui konden krijgen,omdat de koorts de kwaliteit van sperma aantast.

Nou echt wist niet wat ik hoorde en heb huilend het telefoongesprek beeindigd.
Vpk zou even met gyn overleggen en later terugbellen.
Nadat ik mijn mannetje helemaal overstuur had gebeld (die op dat moment aan het werk was) gyn later terug gebeld. Na overleg toch besloten om door te gaan,omdat ik nog geen bijstimulatie krijg,maar alleen de pregnyl spuit voor eisprong mochten wij toch doorgaan.
Grote geruststelling,maar nu ook stukje angst,want stel nou indd. dat het sperma (dna van sperma noemde hun het) 3mnd is aangetast heeft het dan wel zin deze IUI.
Aan andere kant ze doen toch niet de IUI als het geen kans van slagen heeft.

Al met al dus een onwijs rotdag gehad.Was al teleurgesteld vanwege ongesteldheid en dan ook nog eens zo'n telf gesprek.

Vind nu wel achteraf dat we maar slecht zijn ingelicht van tevoren,want als je dit allemaal eerder had geweten was dit telefoongesprek minder hard aangekomen.

Hoop maar dat de pregnyl voldoende is nu bij IUI nr3.

Hoi,

Wij hebben 2x IUI (met spuiten van puregon en pregnyl) gehad en bij de 2e keer had ik die pijn in mijn linkerkant (eisprong). Die keer ben ik wel zwanger geworden. Bijd eze 1e keer had ik de 2e dag na de inseminatie die pijn en toen ging het mis. Als je gevoel het aangeeft dat het niet goed zit, maak dit bespreekbaar. Het is voor een goed doel, toch?

Succes!!!!

@ suus
jeetje wat kut weer. en dan krijg je ook nog eens zo? shit bericht dat je er even uitligt. balen zeg.
veel sterkte meis.

@ stoffel
gefeliciteerd met je zwangerschap. hoe wist jij eigenlijk dat het goed zat de 2de keer. is het meer een bepaald gevoel of waren het de symptomen?

x kim

Hey Suus, wat een rotnieuws. Ik hoop idd dat het allemaal meevalt. Ik moet zeggen: mijn mannetje was in de maand dat ik zw. werd ook niet fit. Hij was verkouden en had los daarvan onwijs last van zijn darmen, en voelde dat zelfs in zijn ballen. Hij is toen naar de ha. geweest, die zei dat hij verstopt was en dat het geen kwaad kon. Maar wel verhoging.

Uiteindelijk is het na een week overgegaan. Ik had die maand de kans ook niet hoog ingeschat.

Maar het is niet helemaal hetzelfde, want dit was verhoging en geen echte koorst.

Sterkte.
Wenser

hallo meiden mijn naam is springkikkertje en ik heb een vraagje ik heb 12 nov mijn eerst iui gehad en de dag ervoor ook pregnyl helaas is deze poging mislukt! en het volgende week weer een af met mijn gyn dan zit ik op de 10 dag van mijn cyclus maar moet je voor dat je iui heb niet meer hormoon spuiten zetten? de vorige keer had ik bijna eisprong dus heb ik met spoed de iui gehad weet iemand dat hier? ik ben bang dat het deze maan weer niks wordt!! groetjes springkikkertje

Terug
Bovenaan