Dankjewel wenser voor medeleven.
Kwam vanmiddag in eerste instantie nog een vreselijke teleurstelling bij.Dacht even dat onze wereld instorte.
Toen ik naar zh belde en vpk vroeg of mijn mannetje ziek was geweest zei ik ja.Mijn vriend is onwijs verkouden geweest en heeft waarschijnlijk 1dag koorts gehad.Vpk vertelde toen direct dat we 3mnd nu geen iui konden krijgen,omdat de koorts de kwaliteit van sperma aantast.
Nou echt wist niet wat ik hoorde en heb huilend het telefoongesprek beeindigd.
Vpk zou even met gyn overleggen en later terugbellen.
Nadat ik mijn mannetje helemaal overstuur had gebeld (die op dat moment aan het werk was) gyn later terug gebeld. Na overleg toch besloten om door te gaan,omdat ik nog geen bijstimulatie krijg,maar alleen de pregnyl spuit voor eisprong mochten wij toch doorgaan.
Grote geruststelling,maar nu ook stukje angst,want stel nou indd. dat het sperma (dna van sperma noemde hun het) 3mnd is aangetast heeft het dan wel zin deze IUI.
Aan andere kant ze doen toch niet de IUI als het geen kans van slagen heeft.
Al met al dus een onwijs rotdag gehad.Was al teleurgesteld vanwege ongesteldheid en dan ook nog eens zo'n telf gesprek.
Vind nu wel achteraf dat we maar slecht zijn ingelicht van tevoren,want als je dit allemaal eerder had geweten was dit telefoongesprek minder hard aangekomen.
Hoop maar dat de pregnyl voldoende is nu bij IUI nr3.