Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@Madeliefjeeeee: Dat maakt het inderdaad wel lastig helaas.. hoop dat je zondag een positieve zwangerschapstest in je handen hebt!! ? (en anders maar snel ongesteld worden en door voor de volgende ronde)
Groetjes Rowie
 
Spannend @ Madeliefje! Hoop op een positieve test.
Nog even aftellen @Rowie.
Ik ben vandaag ongesteld geworden, dus ga ronde 12 in. Ik denk dat ik ga proberen om de focus wat meer los te laten. Merk toch wel dat ik er de afgelopen 11 maanden erg veel mee bezig ben geweest. Elke maand weer dat stomme wachtbankje
 
@Idem, wat fijn dat het toch voor de reis gelukt is! 
@Madeliefjeeeee, ik ga voor je duimen dat hij toch positief is :) 
@Rowiee, ook al zo spannend, ik hoop het voor je! 

@Merlina, wat balen zeg :( Ik doe met je mee met het proberen loslaten van de focus. Deze ronde is onze NOD dan misschien wel ongeveer tegelijk. 


Ik start denk ik voor de zekerheid wel volgende week al met ovulatietestjes voor het geval dat mijn cyclus na de kuur inderdaad korter geworden zou zijn. 
 
Ik heb toch maar vanochtend getest ipv morgen. Omdat ik morgenochtend moet werken dus dat was niet heel handig. Helaas negatief..
Nu maar snel ongesteld worden.. zit op cd 52.
Mijn vriend en ik hebben op 11 juli een intakegesprek bij de gynaecoloog voor het fertiliteitstraject.
 
[quote quote=10564544]Vandaag een positieve ovulatietest en het gezellig gemaakt dus ik kan met een gerust hart het vliegtuig instappen morgen! Vond het echt wel een ding dat we deze ronde misschien zouden moeten overslaan als mn ovulatie later zou zijn. Maar er is nog een beetje hoop ook al kunnen we het morgen niet doen. Hoe is het met jullie allemaal dames?[/quote]

@Idem!
Oh wat fijn dat je er toch nog wat aan hebt kunnen doen!! Ik hoop met je mee! 
Hier goed ik ga volgende week zondag (26e testen denk ik, heb 27e mijn NOD). 
 
[quote quote=10564552]@Idem: Bij mij gaat het goed weer afwachten als ik voor woensdag niet ongesteld ben ga ik een test doen dus het is weer spannend!!! Wat fijn dat je nog net op tijd een positieve test had ? hele fijne vakantie gewenst. Groetjes Rowie[/quote]
 
@Rowie
Spannend!! Wacht jij nu gewoon tot de dag van je NOD en ga je dan testen of doe je dat 1 dag ervoor? 
 
[quote quote=10564556]Spannend @ Madeliefje! Hoop op een positieve test. Nog even aftellen @Rowie. Ik ben vandaag ongesteld geworden, dus ga ronde 12 in. Ik denk dat ik ga proberen om de focus wat meer los te laten. Merk toch wel dat ik er de afgelopen 11 maanden erg veel mee bezig ben geweest. Elke maand weer dat stomme wachtbankje[/quote]

@Merlina
Wat balen☹️?
Dat loslaten is super moeilijk hè? Doe je ovulatie testen etc? Ik snap dat ik dit pas in ronde 3 en ben er ook veel mee bezig. Wel minder al dan in de 1e maand omdat ik nu weet waarop te letten en ik precies weet of ik ongesteld word of dat ik me anders zou voelen. 


Sommigen zeggen; laat het eens helemaal los.. dus geen testen en het maar gewoon 'zien' maar ik snap dat dat heel eng is... zou ik zelf ook wel moeite mee hebben moet ik zeggen. 
 
@Danielle
In het begin wel, nu niet meer. Ik weet ondertussen goed welke dagen ik mijn eisprong kan verwachten. Ik ga voorlopig even niet meer testen en minder online zitten.
 
Terug
Bovenaan