Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@sanna ik heb 7 of 8 jaar de pil geslikt toen gestopt om te ontpillen omdat we in de toekomst een kinderwens hadden. Jaar later zijn we voor ons eerste kindje gegaan en na de geboorte ben ik terug aan de pil gegaan maar ik was zo vergeetachtig na de geboorte dat ik na 3 maanden ben gestopt omdat ik zo vaak de pil vergat. Dus nu al weer 2 jaar gestopt.
 
De meesten ook best lang de pil geslikt dus. Ik heb de pil zelf bijna 14 jaar geslikt en ben er sinds begin December mee gestopt. Achteraf gezien had ik dat veel eerder moeten doen... Met een spiraal heb ik geen ervaring mee, maar zal ik misschien in de toekomst wel gebruiken in plaats van de pil. 


Ik ben vandaag gelukkig ongesteld geworden (en daar nog nooit eerder zo blij mee geweest ?). Nu dus eindelijk een nieuwe ronde en dus een nieuwe kans :) 
 
[quote quote=10563740]De meesten ook best lang de pil geslikt dus. Ik heb de pil zelf bijna 14 jaar geslikt en ben er sinds begin December mee gestopt. Achteraf gezien had ik dat veel eerder moeten doen… Met een spiraal heb ik geen ervaring mee, maar zal ik misschien in de toekomst wel gebruiken in plaats van de pil. Ik ben vandaag gelukkig ongesteld geworden (en daar nog nooit eerder zo blij mee geweest ?). Nu dus eindelijk een nieuwe ronde en dus een nieuwe kans ?[/quote]
Wat fijn! Op naar de eisprong
 
Zaterdag NOD, vanmorgen een early gedaan. Eerst 30 sec blij omdat ik wat zag verschijnen. Bleek de schaduw van mijn haar te zijn ?
Harstikke negatief. Voel ook helemaal niks qua klachten. Ik ga denk ik door naar de volgende ronde
 
@Merlina, vervelend ja als je iets denkt te zien en het niks blijkt :( Maar ik duim nog even met je mee hoor. Hopen dat hij op je NOD toch nog positief wordt. 


Omdat mijn cyclus ongeregelmatig was denk ik dat als alles goed gaat mijn volgende NOD rond 20 juli is. Maar het kan ook zomaar (meer dan) een week eerder of later zijn ?
 
Terug
Bovenaan