Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

[quote quote=10563740]De meesten ook best lang de pil geslikt dus. Ik heb de pil zelf bijna 14 jaar geslikt en ben er sinds begin December mee gestopt. Achteraf gezien had ik dat veel eerder moeten doen… Met een spiraal heb ik geen ervaring mee, maar zal ik misschien in de toekomst wel gebruiken in plaats van de pil. Ik ben vandaag gelukkig ongesteld geworden (en daar nog nooit eerder zo blij mee geweest ?). Nu dus eindelijk een nieuwe ronde en dus een nieuwe kans ?[/quote]
 
@Sanna
Ja meesten wel ja haha. Ik zou een mirena je echt aanraden ik heb die 7 jaar gehad was niet meer ongesteld maar voordeel is wel dat je cyclus gewoon 'doorloopt' sinds die verwijderd is bij mij (13-03) werd ik na 3 weken ongesteld en is mijn cyclus (tot nu toe) 27 dagen en elke 14e dag eisprong en 13 dagen daarna ongesteld. En dat terwijl ik vroeger altijd een onregelmatige cyclus had. Daarvoor wel jaren de pil gebruikt maar gelijk overgestapt toen. 


Fijn dat je ongesteld bent! Hopelijk binnenkort eisprong en dan aan de slag?☺️
 
[quote quote=10563740]De meesten ook best lang de pil geslikt dus. Ik heb de pil zelf bijna 14 jaar geslikt en ben er sinds begin December mee gestopt. Achteraf gezien had ik dat veel eerder moeten doen… Met een spiraal heb ik geen ervaring mee, maar zal ik misschien in de toekomst wel gebruiken in plaats van de pil. Ik ben vandaag gelukkig ongesteld geworden (en daar nog nooit eerder zo blij mee geweest ?). Nu dus eindelijk een nieuwe ronde en dus een nieuwe kans ?[/quote]  
@Sanna Ja meesten wel ja haha. Ik zou een mirena je echt aanraden ik heb die 7 jaar gehad was niet meer ongesteld maar voordeel is wel dat je cyclus gewoon 'doorloopt' sinds die verwijderd is bij mij (13-04) had ik week later meteen al een eisprong en werd ik na 3 weken ongesteld en is mijn cyclus (tot nu toe) 27 dagen en elke 14e dag eisprong en 13 dagen daarna ongesteld. En dat terwijl ik vroeger altijd een onregelmatige cyclus had. Daarvoor wel jaren de pil gebruikt maar gelijk overgestapt toen.  Fijn dat je ongesteld bent! Hopelijk binnenkort eisprong en dan aan de slag?☺️
 
[quote quote=10563829]Zaterdag NOD, vanmorgen een early gedaan. Eerst 30 sec blij omdat ik wat zag verschijnen. Bleek de schaduw van mijn haar te zijn ? Harstikke negatief. Voel ook helemaal niks qua klachten. Ik ga denk ik door naar de volgende ronde[/quote]
 
@Merlina
Ah jammer. Maar het kan nog!  ???? 
 
Vandaag een positieve ovulatietest en het gezellig gemaakt dus ik kan met een gerust hart het vliegtuig instappen morgen! Vond het echt wel een ding dat we deze ronde misschien zouden moeten overslaan als mn ovulatie later zou zijn. Maar er is nog een beetje hoop ook al kunnen we het morgen niet doen.
Hoe is het met jullie allemaal dames?
 
Ik had dinsdag afgelopen mijn nod, denk ik. Tot nu toe nog niet ongesteld geworden. Maar ik weet niet of de ovulatietesten bij mij wel goed werken omdat ik pcos heb. Vorige keer werd ik 4 weken na de postieve ovulatietest pas ongesteld. Dus iets klopt er dan niet.
Ik ga zondag testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Normaal test ik een week voor mij nod al maar nu totaal geen behoefte aan omdat het elke keer zo'n teleurstelling is.
Heb wel al een aantal dagen last van buikkrampen en steekjes alsof ik ongesteld moet worden. En steken/drukkend gevoel in mijn borsten wat ik normaal nooit heb.
 
@Idem: Bij mij gaat het goed weer afwachten als ik voor woensdag niet ongesteld ben ga ik een test doen dus het is weer spannend!!! Wat fijn dat je nog net op tijd een positieve test had ? hele fijne vakantie gewenst.
Groetjes Rowie
 
Terug
Bovenaan