Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Leuk ik ben 32 met een vriend (sinds 3 jaar) van 42. Ik heb zelf 2 kids van bijna 6 en bijna 9 en mijn vriend een dochter van 18. Wij wonen met zijn alle. De dochter van mijn vriend heeft geen mama meer.
 
Na mijn scheiding in 2019 had ik bedacht dat goed was om me te laten steriliseren omdat ik geen kids meer wilde van een andere vader  wilde ook geen andere vent meer riep ik heel hard  
Tot dat ik vrij snel daarna mijn lieve  vriend leerde kennen. En ja hoor na 3 jaar willen we eigenlijk nog 1 kindje van samen. Dus 25 juli gaan wij het traject bij de gyn in om te kijken of we via een traject nog zwanger kunnen worden. 
 
@gebruiker999616, welkom! 
Alvast veel succes bij het gesprek met de gyn en hopelijk is er voor jullie inderdaad wat mogelijk :) 
 
@rowie balen dat je ongesteld bent geworden! Op naar de volgende ronde, hopenlijk geeft de vakantie jullie geluk!
Hier pas volgende week mijn nod, even afwachten nog!
 
[quote quote=10565052]Goedemorgen dames, vanmorgen toch helaas ongesteld geworden ? dus weer door voor de volgende ronde. Groetjes Rowie[/quote]
@Rowie
Ik wilde je net een berichtje sturen hoe het gaat. Jeetje wat enorm klote zeg? Ik baal even met je mee!! 


Ik hoop dat je toch een fijne vakantie mag hebben! ?
 
Terug
Bovenaan