Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

[quote quote=10565122]Leuk ik ben 32 met een vriend (sinds 3 jaar) van 42. Ik heb zelf 2 kids van bijna 6 en bijna 9 en mijn vriend een dochter van 18. Wij wonen met zijn alle. De dochter van mijn vriend heeft geen mama meer. Na mijn scheiding in 2019 had ik bedacht dat goed was om me te laten steriliseren omdat ik geen kids meer wilde van een andere vader wilde ook geen andere vent meer riep ik heel hard Tot dat ik vrij snel daarna mijn lieve vriend leerde kennen. En ja hoor na 3 jaar willen we eigenlijk nog 1 kindje van samen. Dus 25 juli gaan wij het traject bij de gyn in om te kijken of we via een traject nog zwanger kunnen worden.[/quote]
 
>
Welkom!!
Misschien fijn om je naam aan te passen? Praat iets makkelijker☺️


Succes bij de gyn alvast!! 
 
Danielleeeee: Dank je baal er zelf ook van.. mag nu onderhand wel eens een keer lukken zou je denken ? hoe gaat het bij jou?
Dank je wel gaan vast en zeker genieten van de vakantie ?
Groetjes Rowie 
 
[quote quote=10565519]Danielleeeee: Dank je baal er zelf ook van.. mag nu onderhand wel eens een keer lukken zou je denken ? hoe gaat het bij jou? Dank je wel gaan vast en zeker genieten van de vakantie ? Groetjes Rowie[/quote]
 


@Rowie
Snap ik helemaal? Ik duim voor je voor de volgende ronde!!!??
Ja goed! Ik ga zondag testen maandag mijn NOD. Heb al vanaf maandag vage buikpijn/steekjes onderin m'n buik, pijnlijke borsten al 1 week. Maar jaaaaa dat zegt 0,0 we wachten af!?
 
Terug
Bovenaan