Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

[quote quote=10565525]@Danielleeeee: Thanks ? oehhhh, spannend joh!! Hoop voor je dat het gelukt is en dat je zwanger bent ? Groetjes Rowie[/quote]
 
@Rowie
Dat is lief dank je! Ik zal het volgende week laten weten! ?
 
Hier helaas ook ongesteld geworden na 57 dagen. Lijkt wel of mijn cyclussen steeds langer worden..
Op 29 mei een positieve ovulatietest. Dus die dingen werken niet voor mij ? op naar de volgende ronde.
 
[quote quote=10565632]@Danielleeeee, spannend! Ik duim ook zeker voor je mee dat het gelukt is deze keer ?[/quote]
 
@Sanna dank je! 
Ik denk alleen wel dat ik ongesteld ga worden, mentaal ga ik even niet zo lekker (altijd voor die tijd) en zo stom als ik ben net getest en negatief. Ik voel eigenlijk aan alles al dat ik ongesteld ga worden. Dus ik wacht nu gewoon tot maandag en dan maar gewoon nieuwe ronde! 


Jij al bijna bezig met ovulatie testen? 
 
[quote quote=10565830]Hier helaas ook ongesteld geworden na 57 dagen. Lijkt wel of mijn cyclussen steeds langer worden.. Op 29 mei een positieve ovulatietest. Dus die dingen werken niet voor mij ? op naar de volgende ronde.[/quote]
 
@Madeliefje
Wat klote zeg, vooral na zoveel dagen.. ? Hopelijk worden je cyclussen nu korter!! ??
 
@Danielleeeee, aw dat zou inderdaad jammer zijn. Maar dan gaan we gewoon samen voor de nieuwe ronde! 
Gebruikte jij ook ovulatietesten? Wanneer verwacht je je ei? Ik mogelijk rond 5 juli, maar kan nog alle kanten op...
Ik ben inderdaad net weer begonnen met de ovulatietesten. Heb nu de dipsticks van sensitest en zodra die op gaan lopen ga ik die van CB met de smiley doen. Maar die zijn erg duur, dus wilde ik niet mogelijk weken achter elkaar gebruiken ? 
Testen geven bij mij altijd een licht streepje maar tot nu toe nog niet meer dan dat. Temperatuur is deze cyclus wel veel meer stabiel, behalve vanmorgen, maar dat komt denk ik door de warme nacht en steeds wakker worden...
 
Terug
Bovenaan