Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

[quote quote=10565867]@Danielleeeee, aw dat zou inderdaad jammer zijn. Maar dan gaan we gewoon samen voor de nieuwe ronde! Gebruikte jij ook ovulatietesten? Wanneer verwacht je je ei? Ik mogelijk rond 5 juli, maar kan nog alle kanten op… Ik ben inderdaad net weer begonnen met de ovulatietesten. Heb nu de dipsticks van sensitest en zodra die op gaan lopen ga ik die van CB met de smiley doen. Maar die zijn erg duur, dus wilde ik niet mogelijk weken achter elkaar gebruiken ? Testen geven bij mij altijd een licht streepje maar tot nu toe nog niet meer dan dat. Temperatuur is deze cyclus wel veel meer stabiel, behalve vanmorgen, maar dat komt denk ik door de warme nacht en steeds wakker worden…[/quote]
 
@Sanna
Ja, er is nog wel een klein kansje hoor haha maar goed ik weet het al wel met hoe ik mij voel. Ik wacht gewoon tot maandag. Zal het laten weten hier. 

Ja zeker en dat is zo fijn aan dit forum vind ik! Als ik niet zwanger ben dan verwacht ik 10 juli mijn eisprong. Tot nu toe elke keer stipt op dag 14 van mijn cyclus gehad. 


Ik doe wel steeds ovulatie testen op de 1e dag van m'n vruchtbare week. Ik gebruik die van Telano en die bevallen mij goed. Ik heb altijd negatief en dan 1 dag voor de eisprong licht streepje en de dag van de eisprong knalt die eruit (wel altijd 's avonds laat vanwege werk test ik dan pas) en de dag erna met ochtend urine is die altijd ook nog donker. 


Ik ben gestopt met tempen ik red het niet om elke dag dezelfde tijd te tempen.. en ik werd er onrustig van? 
Wij gaan over 5 weken op vakantie... ver weg.. ben zo benieuwd, ik heb dan net menstruatie gehad en ga dan die week vruchtbare week in dus misschien met ovulatie testen en al met het vliegtuig weg hahaha. 
 
Gaan jullie nog op vakantie? Zien jullie er tegen op gezien het zwanger willen worden? 
 
[quote quote=10565915]@Danielleeeee: Dat zou jammer zijn! Dan heeft niemand geluk deze maand ? maaaaaar… Wie weet he ?
Groetjes Rowie
[/quote]

@Rowie
Ja klopt hoor.. in theorie kan het nog steeds maar zo voelt mijn lijf totaal niet.
 
Jouw menstruatie inmiddels weer voorbij? 
 
@Danielleeeee, wij gaan over 2 weken 2 weken op vakantie. Ik zie er niet perse tegenop. Mogelijk zijn dit voor mij de wachtweken en dan geeft het juist wat fijne afleiding denk ik :) Mocht ik toch ongesteld worden dan al is dat wel jammer, maarja, ongesteld worden is nooit een feestje ?
 
@Sanna
Oh heerlijk zeg!!

Dat is wel fijn voor als je dan in de wacht weken zit. Spannend!

Hahahah nee zeker niet, elke maand weer dat ‘gezeik’ ?
 
@Danielle wij zijn in mei naar Dubai geweest en afgelopen week in Spanje. Vind het zo fijn dat je er dan echt heel veel minder mee bezig bent. Vooral als er een wachtweek in valt dan gaat de tijd lekker snel! Wij gaan in oktober nog lekker naar de zon dus voor ons duurt het nog even voor we weer mogen.
Ik verwacht over een kleine week mijn nod, maar heb voor deze ronde niet heel veel hoop en heb een goed gevoel bij juli. Heb ook alweer de eerste onzuiverheden op mijn kin gezien (altijd een aantal dagen voor mijn menstruatie), maar ik wacht geduldig af tot 1 juli.
 
Hé meiden,   Ik heb nieuws... vanmorgen kreeg ik een gevoel waarvan ik dacht ik ga toch testen en wacht mijn NOD morgen niet af. Heb al een week een hele pijnlijke borst en de laatste 3 dagen zo extreem moe. Op de strip een heel licht streepje.. ik dacht zal het mij wel inbeelden. Toen een CB digitale test gedaan en wat stond er: Zwanger!!! 1-2  Jeetje ik geloof het gewoon echt niet. Ben heel blij, maar tegelijkertijd vind ik het voor iedereen hier zo naar wie het nog niet gelukt is.. ik duim en hoop heel erg voor jullie dat het ook snel mag lukken!!?
 
Ik ben wel voorzichtig en het moet echt nog even landen... 
 
 
Terug
Bovenaan