Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Hier vandaag helaas ook weer ongesteld geworden.. Op naar ronde 8, mijn geluksgetal laten we hopen op geluk deze ronde!
@kyrr ontzettend balen, vooral omdat je gewoon niet weet wanneer het lukt, voelt soms zo uitzichtloos :(
 
Lastig voor iedereen die al lang bezig is ?. Vind het zelf ook vaak moeilijk om positief te blijven... Hoe doen jullie dat? Ik zou wel tips kunnen gebruiken... Want heb echt het gevoel dat ik er soms te hard op gefocust ben, waardoor het dan niet lukt of zo... 
@kyrr als ze niet door breken zou ik toch nog een keer testen, zou eventueel een innestelingsbloeding kunnen zijn (als ze binnen 2 dagen nog licht/niet doorgebroken zijn) 
 
Hier ook helaas weer ongesteld geworden dus op naar ronde 4. Soms inderdaad wel moeilijk om positief te blijven, vrienden om ons heen werden allemaal in 1x zwanger dus dat horen is Dan lastig. Maar er is niks aan te doen dus we gaan het gewoon weer proberen
 
@merel ik heb niet echt tips, maar mag van mezelf op de dag dat ik ongesteld wordt eten waar ik zin in heb (hallo chocoladereep haha). Verder probeer ik maar te denken dat het normaal is dat het een jaar (of langer) duurt. Vind het fijn dat we hier kunne praten. In Onze omgeving ken ik geen mensen bij wie het een jaar heeft geduurd dus om hier te zien dat dat wel zo is maakt het meer realistisch.
Mag ik iets vragen aan jullie? Sorry voor de TMI alvast. Als jullie ongesteld zijn hebben jullie dan ook (donker)rode vliesjes/stukjes bij het afvegen. Ik denk altijd maar dat het slijmvlies of de eocel ofzo is, maar ik heb werkelijk geen idee. Ik heb dit trouwens al zolang ik mezelf kan herinneren dus hoop dat jullie het ook hebben en dat ik niet abnormaal ben haha.
 
@Odie, balen zeg :( 
Om mij heen weinig mensen zwanger of met (kleine) kinderen, dus ik hoor er niet veel over. Maar dus gelukkig ook niet over mensen waarbij het in 1x was gelukt. 


@Idem, ik heb wel altijd wat stukjes/klontjes er tussen zitten bij de menstruatie. Ik denk inderdaad dat dat gewoon hoort en dat het dan afgestoten slijmvlies is. Ik had bij de bloeding van de week dat ook helemaal niet, alleen wat echt helder rood, daarom denk ik dus ook niet dat het een menstruatie was.
De bloeding is hier wel weer gestopt gelukkig. Ik zie nu ook dat er precies een opvallende dip in mijn temperatuurcurve zit op die dagen (geen idee waarom). Nu is de temperatuur weer zoals voor de bloeding. Ik heb op zich nog hoop dat er nu alsnog een eisprong gaat komen ??
 
@idem ik heb dat ook ja. Soms ook bruin witverlies en of roze spotting 1 a 2 dagen voor ze effectief doorbreken. En doorbreken is bij mij ook eerst wat bruinig spul en dan pas dag 2 of 3 echt rood bloedverlies.
 
@sanna spannend! Ik hoop mee!
Ik eet ook wel waar ik zin in heb als ik ongesteld word ?. Er moet nog iets aan zijn he ?. Heb deze keer ook veel last van mijn krampen, dat varieert ook bij mij ?
 
@kyrr Jammer zeg! Ik snap je gevoel! Elke maand voelt als een eeuwigheid, vooral de wachtweken. Knuffel voor jou ?
@ odie balen dat je ongesteld bent geworden, op naar de volgende ronde! 
En de rest ook weer veel geluk deze ronde ?
@danielle hoe is het met jou???? 
Hier van de week naar de gynecaloog geweest ivm erg lange cyclussen en met verdenking pcos, nou er was een kralenketting te zien. Tik nu al 2 van de 3 punten aan voor de pcos, dus eigenlijk is het al vastgesteld maar voor de zekerheid moet ik op dag 3 nog even een keer bloedprikken. Heb een kuurtje gekregen om menstruatie op te wekken, denk dat ik daar zondag mee begin dan zit ik op dag 22 maar nog geen eisprong gehad. Na bloedprikken moet ik voor een behandelplan naar de fertiliteisverpleegkundige. 
 
Terug
Bovenaan