Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@Rember, ohnee, wat vervelend om te horen :( 
Hopelijk kunnen ze je dan wel verder helpen waardoor het dan misschien binnenkort wel lukt. 
 
 
Ik merk dat ik het erg fijn vind om dingen met jullie te kunnen delen, maar dat ik dat via het forum lang niet altijd even handig vind. Zouden jullie het anders leuk vinden om samen een whatsappgroepje te starten waar we onze verhalen/zorgen/updates samen in kwijt kunnen? Ik kan dat dan wel aanmaken. 
 
Ik wil wel meedoen... Maar hoe doen we dat praktisch want zie het niet echt zitten om mijn gsm nummer op het internet te gooien ?. Ik weet niet of hier een optie is om privé berichten te sturen? 
 
Snap ik! Volgens mij kan dat niet, maar ik heb zelf twee nummers waarvan ik er één wel kan delen; 0620513054. Als je (en de andere meiden die mee willen doen) mij dan een appje sturen voeg ik jullie toe. Dan hoeven jullie niks online te delen ?
 
@Sanna, zie nu dat ik over je berichtje had gelezen.
Ik vind het een leuk idee, maar pas wel. Merk dat ik het fijne van het forum vind dat ik om de zoveel tijd even kan lezen. Op WhatsApp is dit toch weer anders ?
 
[quote quote=10567622]@kyrr Jammer zeg! Ik snap je gevoel! Elke maand voelt als een eeuwigheid, vooral de wachtweken. Knuffel voor jou ? @ odie balen dat je ongesteld bent geworden, op naar de volgende ronde! En de rest ook weer veel geluk deze ronde ? @danielle hoe is het met jou???? Hier van de week naar de gynecaloog geweest ivm erg lange cyclussen en met verdenking pcos, nou er was een kralenketting te zien. Tik nu al 2 van de 3 punten aan voor de pcos, dus eigenlijk is het al vastgesteld maar voor de zekerheid moet ik op dag 3 nog even een keer bloedprikken. Heb een kuurtje gekregen om menstruatie op te wekken, denk dat ik daar zondag mee begin dan zit ik op dag 22 maar nog geen eisprong gehad. Na bloedprikken moet ik voor een behandelplan naar de fertiliteisverpleegkundige.[/quote]
@Rember
Goed! De testen lopen mooi op en dat voel ik ook. Ben enorm moe en mijn darmen zijn compleet van slag al bijna een week? Maar verder goed! 


Ik duim en hoop voor jullie allemaal dat jullie ook snel een positieve test in handen mogen hebben!????


Ik blijf wel bij lezen op dit forum hoor! Ik hoop dat er snel meer goede berichten mogen komen! ✨✨
 
Terug
Bovenaan