@odie, vervelend dat het nog onregelmatig is, hopenlijk deze maand wel je ovulatie vinden en dat het gelijk raak mag zijn!
@madeliefje succes!!
Ik heb besloten deze hele ronde te testen met ovulatietesten van sensitest. Dus ook na mijn ovulatie (ik gebruik cb als de sensitest testen oplopen) ga ik doortesten. Bij mijn 1e zwangerschap had ik een regelmatige cyclus net als nu en toen had ik mijn piek gevonden, gezellig gemaakt en een aantal dagen voor mijn nod deed ik nog een ovulatietest (waarom weet ik niet) die bleek positief dus voor de zekerheid toch gezellig gemaakt samen.
Ik weet dat dat ook kan omdat ik toen zwanger was, maar nu komt het: ik testte pas 9 dagen over tijd positief met verschillende zwangerschapstesten én op basis van mijn cyclus en 1e dag van de laatste menstruatie had ik zelf mijn uitgerekende datum berekend via internet op 12 oktober. Uiteindelijk bij de 1e afspraak bij de vk bleek ik niet 8 weken maar 6 weken en 3 dagen zwanger en met de termijnecho werd mijn uitgerekende datum vastgesteld op 25 oktober.
Lang verhaal kort: ik heb toen of een dubbele eisprong gehad (als dat überhaupt mogelijk is?) Of ik had een hele late eisprong. Aangezien we nu ronde 8 in gaan is het het proberen waard dacht ik.