Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Hey dames, hoe gaat het met jullie?
Nog een weekje en dan ga ik mijn vruchtbare dagen weer in dus even afwachten en heel hard duimen voor deze maand. Nod is 30 juli.
 
@idem hier gaan we ook weer. Nod staat op 26e gepland. Mn menstruatie is sinds de koperspiraal Dr uit is (5mnd nu) super onregelmatig dus het is elke maand weer even afwachten. Afgelopen maand kon ik mn ovulatie ook niet vinden met ovu testen dus we gaan eens zien wat deze maand brengt. Veel plezier komende tijd ?
 
@odie, vervelend dat het nog onregelmatig is, hopenlijk deze maand wel je ovulatie vinden en dat het gelijk raak mag zijn!
@madeliefje succes!!
Ik heb besloten deze hele ronde te testen met ovulatietesten van sensitest. Dus ook na mijn ovulatie (ik gebruik cb als de sensitest testen oplopen) ga ik doortesten. Bij mijn 1e zwangerschap had ik een regelmatige cyclus net als nu en toen had ik mijn piek gevonden, gezellig gemaakt en een aantal dagen voor mijn nod deed ik nog een ovulatietest (waarom weet ik niet) die bleek positief dus voor de zekerheid toch gezellig gemaakt samen.
Ik weet dat dat ook kan omdat ik toen zwanger was, maar nu komt het: ik testte pas 9 dagen over tijd positief met verschillende zwangerschapstesten én op basis van mijn cyclus en 1e dag van de laatste menstruatie had ik zelf mijn uitgerekende datum berekend via internet op 12 oktober. Uiteindelijk bij de 1e afspraak bij de vk bleek ik niet 8 weken maar 6 weken en 3 dagen zwanger en met de termijnecho werd mijn uitgerekende datum vastgesteld op 25 oktober. 
Lang verhaal kort: ik heb toen of een dubbele eisprong gehad (als dat überhaupt mogelijk is?) Of ik had een hele late eisprong. Aangezien we nu ronde 8 in gaan is het het proberen waard dacht ik.
 
@Idem: ik ga deze ronde ook de hele rond door testen. Omdat ik de vorige 2 rondes pas 3/4 weken na de postieve ovulatietest test ongesteld werd.
En ben ook begonnen met temperaturen.
Dit is mijn eerste ronde met sensitest ovulatietesten. Lopen deze testen op? Of kan de piek er in een keer zijn?
 
@madeliefje bij mij lopen ze wel echt op. Eerst heel erg licht en 2 dagen voor mijn nod lopen ze op tot een echt donkere test en die is dan 2 dagen erna met testen ook weer weg en terug naar heel licht. Heel veel succes! 
Het wordt volgende week en de week er na wel tropisch warm, precies tijdens mijn vruchtbare week. Die warme temperaturen komen hier nooit ten goede want veel te warm om het gezellig te maken haha.
 
Dag allen,
Ik dacht ik schrijf en lees even mee in dit topic. Ookal is mijn zwangerschapswens al sinds 2020.. 
Ik heb pcos en een onregelmatige cyclus. Ik ga ook naar het ziekenhuis hiervoor. Als het goed is zou mijn nod op de 16e a 17e moeten zijn. Heb wel moeite met het wachten, maar wie weet! ? 
 
Terug
Bovenaan