Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@Rowie dankje! Ik hoop dat ik deze cyclus juist mijn ei mag houden en dat ie bevrucht is ;) sorry flauw grapje! ? 
 
Ik kom ook mee kletsen, wij willen graag een 2e kindje.  Ik heb PCOS en dus een lange en onregelmatige cyclus. Ik had ovulatietesten gekocht en dacht dat ik een positieve had, hij was net zo donker 's de controle streep en daarna liep hij af. Maar week later verloor ik rekbaar slijm en knalde mijn test, hij was donkerder dan de controle streep. Dus nog maar gezellig gemaakt, haha.  Ik hou mijn NOD dus aan op 23 juli, ik ben erg benieuwd! 
 
Dinsdag had ik een postieve ovulatietest. Ben ook bezig met temperaturen deze cyclus en vanochtend was mijn temp 0.4 hoger dan normaal dus ik neem aan dat de eisprong geweest is. Nu weer 2 weken afwachten.
Dan zou ik deze ronde een cyclus van 35 dagen hebben waar ik heel blij mee ben
 
@madeliefje nu weer wachten, hopenlijk is het gelukt deze ronde!
Ik had gisteren een positieve ovulatietest dus maken het vandaag ook nog gezellig en dan is het weer wachten of het deze ronde is gelukt.
 
@madeliefje Bij mij verschilt het heel erg, de ene maand heb ik gevoelige borsten en misselijk, de andere maand voel ik niks, er is echt geen pijl op te trekken. Wel heb ik vaak een aantal dagen voor mijn nod onzuiverheden op mijn kin en lage rugpijn, dan weet ik al dat het eraan komt helaas.
Sowieso op de dag van mijn eisprong heel erg een gespannen onderbuik en steekjes.
 
Terug
Bovenaan