Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Hier zojuist net weer ongesteld geworden helaas. 3 dagen eerder dan verwacht, krampen en gelijk best veel en rood bloedverlies. Vanavond even heel hard balen en dan morgen op naar ronde 9..
 
Ha iedereen, het klussen is begonnen! ??
Voor het eerst lijkt het qua timing een keer helemaal uit te komen... Weinig plannen het hele weekend, eisprong waarschijnlijk dinsdag, precies op de dag dat we 2.5 jaar samen zijn ?
Hoe gaat het bij jullie allemaal en wanneer is jullie NOD? 
 
@sarax ik hoop echt voor je dat het raak is. Dat zou toch wel een mooi cadeautje zijn voor jullie 2,5jaar samen!
Ik weet nog niet wanneer mijn nod is. Bij mij houdt de bloeding van de miskraam maar niet op en wordt sinds 2 dagen zelfs erger. Is nu precies 3 weken geleden. Dus ben van plan de vk na het weekend te bellen. Hoop echt niet op een curettage. 
 
@sarax heel veel succes!
@forpusje wat vervelend! Inderdaad de verloskundige bellen en hopenlijk is curettage niet nodig!
Verwachte eisprong is 12 augustus, nod 24 augustus dus nog even afwachten. 12 augustus is wel mijn eerste vakantieweek. Laten we hopen op een goede ronde voor iedereen!
 
een paar weken geleden hebben we onze intake bij een fertiliteitskliniek gehad. inwendigonderzoek ging goed en alles zag er goed uit. mijn bloeduitslag was ook goed behalve mijn schildklier, maar dat is al bekend terrein voor mij. mijn tsh was gelukkig wel eindelijk binnen de norm, alleen de t4 was te hoog. 
ondertussen ook bij de huisarts geweest voor aanhoudende duizeligheid, mijn bloeddruk blijkt momenteel wat te laag te zijn en door het warme weer kun je hier blijkbaar last van krijgen. ik moet beter drinken en op de zoutinname letten. 
komende maand hebben we ons 2e gesprek nadat het zaad van mijn ondertussen man(een paar weken geleden ook getrouwd) nagekeken is. 
nu lees ik alleen ook dat een lage bloeddruk bij een zwangerschap past, maar ik heb niet meer durven testen door telkens al die negetieve uitslagen. 
van de week wel weer voor het eerst in lange tijd een menstruatie achtige buikkramp gehad. 
 
Ik mag mij hier helaas ook weer aansluiten. 7 juni had ik een positieve zwangerschapstest .  Ons geluk kon niet op !!
Toen de 1e echo een mooi kloppend hartje alleen minder ver dan dat ik dacht 1 week terug gezet.  In mijn beleving was dit onmogelijk, maargoed 1 mm verschil meten kan al een aantal dagen schelen.
Dus kreeg ik 2 weken later op 15 juli voor mijn gemoedsrust nog een echo . Hier een mooi kindje op te zien die 2 weken verder gegroeid was, maar met helaas geen hartje meer. Die was recent gestopt met kloppen.? Wij zijn er kapot van! 
20 juli heb ik medicatie gekregen om de miskraam op te wekken, dit kwam snel op gang. Wij mogen gelijk weer zwanger worden dat wel! Geen idee wanneer mijn eisprong is, maar ik sluit me hier dus wel weer aan. En hoop binnenkort ergens een eisprong te mogen ontdekken?
 
Terug
Bovenaan