Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Heb inmiddels alle NOD's weer goed erin kunnen zetten. Welkom alle nieuwe meiden, gezellig!
Ik ben nu al 3 dagen ovulatie testen aan het doen, maar ze blijven tot nu toe vrij licht. Volgens mijn app zou ik morgen of overmorgen mijn piek moeten hebben. Dus ben benieuwd!
 
@Mms: De roze van CB! Deze zouden dan je twee meest vruchtbare dagen moeten weergeven. Vorige ronde had ik de piek al vrij snel gevonden. Nog eventjes afwachten, maar toch voel ik mij ergens onzeker erover, haha.
Spannend dat jouw NOD er al bijna aan komt!
 
Ohja!! Ja die heb ik ook gehad @caramel maar vond die wat prijzig worden dus heb nu de sensi test , ook echt een aanrader! Waar voel je je onzeker over? 
Ik ga voor je duimen?


Ja heel spannend! Ben heel benieuwd... hopen dat 5 the lucky charm is❤️ jij ook succes hè! 
 
Tot mn verbazing vandaag al een positieve ovulatietest op dag 11. Terwijl ik dacht dat mijn nod op 15 april zou zijn, dus die zal dan denk ik eerder zijn. Sinds augustus gestopt met de pil na 12 jaar. Dus nog een erg onregelmatig cyclus. Dit is nu de 3e maand dat ik ovulatietesten van cb gebruikt. Vorige maand pas op dag 20 een positieve test en mn ei sprong pas op dag 24. Hebben meer dit gehad dat je ei pas 4 dagen na je positieve test springt? Vond dit zelf namelijk erg laat.. Vanavond maar even gezellig maken met mn vriend ?
 
@ Mms: Oh, sorry ik typ het niet zo duidelijk in mijn bericht inderdaad haha.De afgelopen 3 dagen zijn de testen heel erg licht. Dus het lijkt zo’n sprong als ik vandaag of morgen ineens een knaltest moet krijgen. Vorige maand had ik hem heel snel gevonden en nu dus niet, dat maakt me een beetje onzeker. Dat ik hem misschien gemist heb. Maar ik ga straks na werk direct weer testen. Hopelijk een knaller haha.
 
Spannend allemaal meiden! Voor degene op het wachtbankje ik duim voor jullie mee! Zelf erg onzeker omdat ik denk dat we net te vroeg of net te laat gemeenschap hebben gehad rond mijn ovulatie, dus het is echt in spanning af wachten wat er het weekend gaat gebeuren! Het liefst haal ik een early test maarjaaaa haha
 
Terug
Bovenaan