Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Mijn NOD is vandaag, zo spannend! Heb met mezelf afgesproken dat ik vandaag nog niet ga testen. Vorige ronde werd ik namelijk op mijn NOD pas aan het einde van de dag ongesteld.. dus mocht ik het vandaag niet worden dan ga ik morgenochtend testen!
 
Wat spannend voor diegenen op het wachtbankje! Ik duim mee voor een positief resultaat. 
Mijn menstruatie is nu gedaan dus hier is het wachten op positieve ovulatietest in de komende dagen/weken. Toch elke weer spannend en telkens zeggen deze keer ga ik er niet te veel mee bezig zijn maar uiteindelijk ben ik er dan toch meer mee bezig dan ik dacht...
 
 
Hoi dames,
Al lang niets meer laten weten. Ik lees wel alles mee. Echt balen voor de meiden die weer door moesten naar de volgende ronde 
@ Nanuk nog gefeliciteerd!!
Hier nog een ruime week wachtwn tot NOD, denk wel dat hij eigenlijk iets eerder is maar beter iets langer wachten dan te vroeg testen als het lukt. Helaas nu wel mogelihk corona, zelf gelukkig niet zoveel last, verkouden en keelpijn gehad. Manlief lijkt er helaas iets minder licht vanaf te komen.. Nu maar zien of het deze maand wat is geworden en dit geen effect heeft gehad. Ik duim weer verder voor alles dames en lees weer verder mee!
 
Gisterochtend een positieve ovulatietest en nu net weer negatief. Dus maar 1 dag een smiley gehad met cb. Betekent dit dat mijn ei al gesprongen is? Meestal voel ik wel iets maar nu helemaal niks.
 
Spannend Hasie!! Hopelijk nog niet ongesteld en morgen een mooi resultaat. Ik duim voor je!!! 
mijn NOD is over 2 dagen, merk dat ik het elke dag weer wat spannender vind hihi
 
@ madeliefje: Lastig.. test je 1 of 2 x per dag? Mogelijk dat als je 1x per dag test dag je piek miss net na je negatieve test die je voor je positieve test had is begonnen (volg je me nog haha) en je dus al langer aan het pieken was en daardoor maar 1 x smiley hebt gevangen? 
Ik gebruik zelf de sensitest , die vind ik zo fijn. Je ziet dan echt de lijn oplopen, dus je ziet het moment suprême aankomen. Als de lijn donkerder begint te worden start ik met 2x daags testen en zo vind ik vrij precies de piek. 


 
 
Ik test 1x per dag. Ja haha ik snap wat je bedoeld, daar zat ik zelf ook aan te denken. Alleen bang dat we nu te laat zijn begonnen.
Misschien de volgende ronde (hopen dat het niet nodig is haha) maar 2x per dag gaan testen.
 
[quote quote=10542608]Spannend Hasie!! Hopelijk nog niet ongesteld en morgen een mooi resultaat. Ik duim voor je!!! mijn NOD is over 2 dagen, merk dat ik het elke dag weer wat spannender vind hihi[/quote]
Nog steeds niet ongi! Alleen heb geen testen meer.. dus na het werk ga ik meteen een halen.
 
Terug
Bovenaan