Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

[quote quote=10541683]Ohh ja dat is inderdaad vergelijkbaar! Ik heb ook het internet afgestruind en ben opzich gerust gesteld dat er inderdaad heel veel succes verhalen zijn bij vrouwen met een late eisprong / kortere Lf fase, zelfs bij korter dan 10dagen. maar, het is en blijft een wonder als het gewoon mag lukken dus ik duim hard dat het deze maand raak mag zijn? zit jij ook in je Wachtweek nu? Wanneer is jouw NOD?[/quote]
Mijn NOD is overmorgen. Vind het wel weer heel spannend hoor maar ik ben er wel iets minder mee bezig dan vorige ronde. Toen maakte ik mezelf helemaal gek ? Ik ga ook voor jou duimen en voor de andere meiden natuurlijk!!
 
Aaah spannend! Ja heb ik ook, merk wel dat de rondes hiervoor dat ik indd de wachtweken druk was met wat ik voelde etc.. laat je het weten? Ik ga voor je duimen ?!
 
@ Misstangette klinkt interessant, zo'n hormoonprofiel. Heb je een thuistest gedaan? En welke dan? Heb even gegoogled maar zijn heel veel soorten! 
@ Kashima ben ook benieuwd naar jouw ervaringen met de conceptiecup! Zou de kans op zwangerschap met 48% vergroten, maarja dat zou blijken uit onderzoek dat in opdracht van FertiLily is gedaan. Altijd beetje discutabel.
Aan iedereen veel succes wederom, nieuwe week nieuwe kansen! :)
 
[quote quote=10541770]@ Misstangette klinkt interessant, zo’n hormoonprofiel. Heb je een thuistest gedaan? En welke dan? Heb even gegoogled maar zijn heel veel soorten! @ Kashima ben ook benieuwd naar jouw ervaringen met de conceptiecup! Zou de kans op zwangerschap met 48% vergroten, maarja dat zou blijken uit onderzoek dat in opdracht van FertiLily is gedaan. Altijd beetje discutabel. Aan iedereen veel succes wederom, nieuwe week nieuwe kansen! ?[/quote]
Ik heb een thuistest toegestuurd gekregen maar resultaat werd enkel naar artsen en therapeuten opgestuurd om dan met hen te bespreken. Deze is gelijkaardig aan wat ik gedaan heb: https://www.zinergi.nl/product/groot-hormoonprofiel-vrouw/
Het is een speekseltest dus wel makkelijk af te nemen. Ik heb het resultaat ook doorgestuurd gekregen via therapeut met de referentiewaarden en dan advies. 
 
@Ingelle ja precies of het helemaal betrouwbaar is, weet ik niet. Heb op YouTube gezien dat vrouwen ook menstruatie cups gebruiken haha. Het plaatsen ervan ging in ieder geval makkelijk. Ook het eruit halen. Het fijne was dat ik gewoon kon bewegen zonder dat alles gelijk eruit donderd. En stel het is deze ronde gelukt, weten we nog niet of het door de cup komt.. ik zie het nu als hulpmiddel die ik zelf ook prettig vind dus waarom niet. 
Iedereen succes! Ik hoop binnenkort veel positieve berichten
 
@Misstangette: Nee, precies andersom, haha. Via mijn laptop geeft hij aan dat ik geen 'rechten' heb om de beginpost te veranderen. Toen kreeg ik de tip van iemand hier om de app te downloaden, zodat je het wel kan blijven aanpassen!
 
 
 
Terug
Bovenaan