[quote quote=10541547]Hallo!! ook ik voeg me graag bij jullie! mijn vriend en ik zitten in ronde 5 (van echt serieus proberen) en ik verwacht mijn nog rond de 25e, a.s. Vrijdag dus ?! Ik ben 29 en mijn vriend is 35. ik heb een ietwat onregelmatige cyclus, tussen 26 en 32 dagen maar meestal 29 dagen met een relatief late eisprong. Bij een cyclus van 29 dagen, pos ovu test op dag 18, cyclus van 32 pos ovu test op dag 21 etc. Omdat ik een wat late eisprong heb vind ik het spannend of dat het bij ons mag lukken ?. Nog meer mensen met een late eisprong om ervaringen mee uit te wisselen? ✨ Anyway! Ik duim voor iedereen met een kinderwens! Dat 2022 ons jaar mag worden! liefs[/quote]
Spannend!! Ik heb meestal op dag 14 of 15 van 26 de eisprong. Dat is denk ik vergelijkbaar, dus ik vind het ook wel spannend of het lukt. Maar overal op internet lees ik dat het opzich niet te kort hoeft te zijn, dat dit pas is bij een luteale fase van 10 dagen of minder. En dan zijn er nog genoeg ervaringen van meiden die alsnog zwanger werden ?