Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Jeetje wat balen voor alle meiden die ongesteld zijn geworden!
Ik heb de roze clearblue ovulatietesten gekocht voor deze ronde. Eerder gebruikte ik die dipsticks dus hoop dat het misschien nu wel raak is! Volgende week de vrucbtbare dagen als het goed is. Nod is 8 april.
 
Wat balen voor allemaal die ongesteld zijn geworden. Ik duim voor jullie allemaal!!
Voor mij is mn eisprong waarschijnlijk donderdag geweest. Ik gebruik geen ovulatietesten. Ik heb heel veel afscheiding sinds mn eisprong en veel hoofdpijn. Ook vannacht kotsmisselijk geworden. NOD staat nu op 30 maart. Het is weer afwachten.
 
Spannend weer veel meiden op het wachtbankje!
Ik krijg op de een of andere manier de beginpost niet veranderd via de app. Zodra het weer werkt zal ik het weer voor iedereen aanpassen! :D
 
 
Hallo!!
ook ik voeg me graag bij jullie! 
mijn vriend en ik zitten in ronde 5 (van echt serieus proberen) en ik verwacht mijn nog rond de 25e, a.s. Vrijdag dus ?! Ik ben 29 en mijn vriend is 35.


ik heb een ietwat onregelmatige cyclus, tussen 26 en 32 dagen maar meestal 29 dagen met een relatief late eisprong. Bij een cyclus van 29 dagen, pos ovu test op dag 18, cyclus van 32 pos ovu test op dag 21 etc. Omdat ik een wat late eisprong heb vind ik het spannend of dat het bij ons mag lukken ?. Nog meer mensen met een late eisprong om ervaringen mee uit te wisselen? ✨
Anyway! Ik duim voor iedereen met een kinderwens! Dat 2022 ons jaar mag worden! 


liefs 
 
[quote quote=10541547]Hallo!! ook ik voeg me graag bij jullie! mijn vriend en ik zitten in ronde 5 (van echt serieus proberen) en ik verwacht mijn nog rond de 25e, a.s. Vrijdag dus ?! Ik ben 29 en mijn vriend is 35. ik heb een ietwat onregelmatige cyclus, tussen 26 en 32 dagen maar meestal 29 dagen met een relatief late eisprong. Bij een cyclus van 29 dagen, pos ovu test op dag 18, cyclus van 32 pos ovu test op dag 21 etc. Omdat ik een wat late eisprong heb vind ik het spannend of dat het bij ons mag lukken ?. Nog meer mensen met een late eisprong om ervaringen mee uit te wisselen? ✨ Anyway! Ik duim voor iedereen met een kinderwens! Dat 2022 ons jaar mag worden! liefs[/quote]
Spannend!! Ik heb meestal op dag 14 of 15 van 26 de eisprong. Dat is denk ik vergelijkbaar, dus ik vind het ook wel spannend of het lukt. Maar overal op internet lees ik dat het opzich niet te kort hoeft te zijn, dat dit pas is bij een luteale fase van 10 dagen of minder. En dan zijn er nog genoeg ervaringen van meiden die alsnog zwanger werden ?
 
@Caramel: zou het kunnen dat dit enkel via laptop aan te passen is en niet via de app? 
@Mms: Ik heb zelf een onregelmatige cyclus, tussen de 26 en 35 dagen met ovulatie tussen dag 15 en 23. Ik heb een hormoon profiel test afgenomen en daaruit blijkt dat tijdens de luteale fase mijn progesteron te laag is. Daarom ben ik nu deze ronde gestart met het nemen van vitex agnus castus (monnikspeper) om mijn cyclus regelmatiger te maken en als mijn ovulatie geweest is, zal ik ook progesteroncrème gebruiken. Ik ben benieuwd wat dit gaat geven deze ronde. 
 
Ohh ja dat is inderdaad vergelijkbaar! Ik heb ook het internet afgestruind en ben opzich gerust gesteld dat er inderdaad heel veel succes verhalen zijn bij vrouwen met een late eisprong / kortere Lf fase, zelfs bij korter dan 10dagen. maar, het is en blijft een wonder als het gewoon mag lukken dus ik duim hard dat het deze maand raak mag zijn? zit jij ook in je Wachtweek nu? Wanneer is jouw NOD?
 
Terug
Bovenaan