Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@HasiE gefeliciteerd! Ik duim voor je dat het goed zit en de streep snel donkerder wordt.
Hier middenin de vruchtbare dagen. We hebben het al vanaf zondag om de dag gezellig gemaakt en verwacht morgen mn NOD. Ovulatietest was vanochtend nog negatief (eerste ronde met de clearblue, hiervoor altijd sensitest), dus benieuwd naar morgen!
 
 
@HasiE: Ooh wat spannend!! Ik kan het linkje vanaf mijn mobiel niet openen. Ik hoop dat de streep morgen donkerder is! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!

@Idem: Heb je maar zo’n korte periode vanaf je vruchtbare dagen tot je NOD? Ik ben ook net klaar met mijn vruchtbare dagen (eergisteren en gisteren mijn piek gemeten) en ik moet nu ongeveer 14 dagen wachten tot mijn NOD. Misschien ietsjes korter. Vorige ronde werd ik op 10 DPO al ongesteld helaas. We hebben deze ronde weer ons best gedaan, dus het is weer afwachten, haha.
 
@HasiE Voorzichtig gefeliciteerd!

Ik ben zojuist opgestaan en heb een kleine spotting.
Dus nu even afwachten of dit innesteling is of een menstruatie die begint..
 
@caramel heb vanochtend een smiley gehad op de CB ovulatietest en 8 april is mijn NOD, het is eigenlijk altijd 13 dagen tussen positieve ovulatietest en ongesteld worden!
 
@Idem: Ahh ja precies. Ik denk dat ik het verkeerd gelezen had, haha! Fijn dat je vandaag je smiley had! Spannend weer!
Heb je ook de roze CB? Ik vroeg me namelijk af, maken jullie het gezellig tot en met de piekdagen of ook nog een dag na de piekdag? Want ik dacht ergens te lezen dat vanaf je ovulatie het nog 24 tot 36 uur kan duren voordat je eisprong plaatsvind. Dus wij hebben nu gisteren na de piekdagen ook nog gezellig gemaakt, maar geen idee of dat zin heeft gehad, haha.
 
@Tessaxx: Ohjee, spannend! Hopelijk is het de innesteling.
 
@caramel ja ik gebruik de roze CB nu en we maken het gezellig tot na de piekdag, komt niet altijd zo uit dus soms ook gewoon tot en met de piekdag.
Je ovulatie komt inderdaad tussen de 12 en 36 uur na je LH piek volgens mij. Op de bijsluiter van de CB testen staat volgens mij dat als je een smiley hebt je het dan binnen 48 uur gezellig moet maken om de hoogste kans op een zwangerschap te hebben.
 
Terug
Bovenaan